  • Data: 2004-05-17 08:55:31
    Temat: Bank, internet i wpływy
    Od: "farti" <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie grupowiczów.
    Jestem posiadaczem konta w mbanku, inteligo i pko sa.
    PKO SA odpada całkiem zmoich rozważań.
    Szukam banku, który jest atrakcyjny jeśli chodzi o utrzymanie konta, ale
    bardzo zależy mi na tym, aby pieniążki, które ktoś mi wpłaca na konto w
    fizycznym oddziale banku, znalazły się natychmiast lub po "chwili" na moim
    koncie.
    Mbank - brak oddziałów,
    Inteligo - zwłoka prawie dobę od momentu wpłaty.
    PKO SA - odpada ze względów osobistych - mam do nich uraz:-)

    Czy jest taki bank, który warto odwiedzić w celu założenia konta? Z
    niewysokimi, bądź zerowymi opłatami, w którym jak ktoś wpłaci mi pieniążki,
    to będą w mojej dyspozycji, a nie najpierw bank sobie dobę nimi pokręci...
    No i dostęp przez net - najbardziej istotna sprawa
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Daniel