  • 1. Data: 2010-08-17 16:19:30
    Temat: Bank dla malej firmy???
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Witam

    Mam konto w KB, chciabym zmienic na bank...

    Co mi nie odpowiada - po pierwsze to,
    ze do najblizszego bezprowizyjnego bankomatu
    musze isc pol godziny - Krakow, centrum :)

    Druga sprawa - dosc spora chyba oplata
    miesieczna - 65zl bodaj.

    Brak (przynajmnij tak bylo) informacji
    e-mailem o wplynieciu przelewu.

    A poza tym potrzebuje jakiejs odmiany ;)

    Mozecie polecic jakis bank?
    Moze byc marmurek, moze byc calkowicie wirtualny...

    Co mnie interesuje...

    Po pierwsze bezprowizyjna wyplata kasy
    w wiekszosci badz wszystkich bankomatach.

    Po drugie brak lub niska oplata stala.

    Po trzecie - komunikaty mailem o wplywie
    pieniedzy po kazdej zmianie salda,
    lub po kazdej zmianie salda raz dziennie.

    Po czwarte - oczywiscie czytelny interfejs.

    Po piate - umiarkowane koszty przelewow
    wychodzacych - nie robie zbyt wielu przelewow -
    ZUS, US, telefon, prad etc plus moze piec innych.

    I co by tu jeszcze...... chyba nic :)

    Bede wdzieczny za sugestie.

    Jakub

  • 2. Data: 2010-08-17 16:54:57
    Temat: Re: Bank dla malej firmy???
    Od: " " <a...@g...pl>

    obejrzyj
    http://www.ingbank.pl/u235/navi/52209
    Nie wiem tylko jak u nich jest z powiadomieniami mailem

  • 3. Data: 2010-08-17 17:48:11
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Powiadamianie ma fajnie zrobione Alior Bank. Na e-mail, SMS, WWW

    Saldo na koniec dnia (19:00)
    Zmiana salda poniżej
    Wejście w debet
    Obciążenie kwotą większą lub równą
    Wykonanie zlecenia stałego
    Wykonanie polecenia zapłaty
    Zmiana salda powyżej
    Uznanie kwotą większą lub równą
    Uznanie od nadawcy *...*
    Bieżące saldo limitu odnawialnego w rachunku (godzina 19:00)
    Uznanie z tytułem płatności
    Odrzucenie przelewu

  • 4. Data: 2010-08-17 18:08:10
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-08-17 18:19, Jakub Jewuła pisze:

    > Druga sprawa - dosc spora chyba oplata miesieczna - 65zl bodaj.

    Masakra!
    To jest jednoosobowa DG, czy coś bardziej skomplikowanego?
    Bo dla jednoosobowej kont za free jest cała masa - od mBanku, rze Alior
    czy VW.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 5. Data: 2010-08-17 19:17:58
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i4ej6c$a5v$...@u...news.interia.pl...

    > Bo dla jednoosobowej kont za free jest cała masa - od mBanku, rze Alior
    > czy VW.

    Jak juz pisalem, Alior juz nie jest za free, bo smsy platne 0,20.

    Pozdrawiam
    alacak

  • 6. Data: 2010-08-17 20:52:48
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Damian Niusy <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Powiadamianie ma fajnie zrobione Alior Bank. Na e-mail, SMS, WWW

    Niestety nie da się ustawić by wysyłał emaila czystym tekstem, tylko
    multipart z jakimiś załącznikami.

    a.

  • 7. Data: 2010-08-18 05:18:43
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Masakra!
    > To jest jednoosobowa DG, czy coś bardziej skomplikowanego?
    > Bo dla jednoosobowej kont za free jest cała masa - od mBanku, rze Alior
    > czy VW.

    Zwykla, mala firma-krzak ;)

    J.

  • 8. Data: 2010-08-18 05:22:07
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Bo dla jednoosobowej kont za free jest cała masa - od mBanku, rze Alior
    > czy VW.

    Mozecie napisac jak wygladaja powiadomienia
    mailem i SMSem w mBanku i ING?

    Wazne, zeby byl to czysty tekst a nie jakies
    smieci bo bede pewnie odczytywal maile przez
    telefon...

    Waz

  • 9. Data: 2010-08-18 09:11:26
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-08-17 21:17, alacak pisze:
> [...]
    > w wiadomości grup dyskusyjnych:i4ej6c$a5v$...@u...news.interia.pl...

    > Jak juz pisalem, Alior juz nie jest za free, bo smsy platne 0,20.

    Zależy - dla mnie jest - taka specyfika działalności, że wystarczą mi
    zdefiniowane przelewy - a do nich nie ma SMSów :-)

  • 10. Data: 2010-08-18 10:06:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 07:22:07 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Mozecie napisac jak wygladaja powiadomienia
    > mailem i SMSem w mBanku i ING?
    >
    > Wazne, zeby byl to czysty tekst a nie jakies
    > smieci bo bede pewnie odczytywal maile przez
    > telefon...

    mBank - HTML, do tego podpisany multipart/signed + multipart/related.

    Jeśli masz jakiegoś prymitywnego klienta poczty w telefonie to może się
    wyłożyć.

    Powiadomienia dotyczą chyba tylko ROR-u, jeśli masz wpływy np. na KO to
    będzie cisza. Albo nie doklikałem się do tego.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl