  • 11. Data: 2004-09-08 09:02:16
    Temat: Re: Bank Millennium obchodzi 15 urodziny
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka-org.pl> wrote in message
    news:otetj0dfrv0ock6u8mb0n81chfrhvhdmee@4ax.com...

    > Interesujące. Jakoś tak mi się wydaje, że Millenium to wystartowało w
    > 1998 roku.

    To zle Ci sie wydaje.

  • 12. Data: 2004-09-08 09:46:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,6438

    "Bank Millennium powstal w 1989 roku"??? Tysiacletnia Rzesza?

    Na stronach Millennium inne dziwne rzeczy:

    W 1989 powstal Bank Inicjatyw Gospodarczych BIG S.A - w porzadku
    W 1998 w wyniku fuzji z Bankiem Gdanskim powstal BIG Bank Gdanski SA -
    so far, so good.

    5 stycznia 2001 roku BIG Bank Gdanski polaczyl sie z BIG Bankiem S.A.
    ??????????

    MJ

  • 13. Data: 2004-09-08 11:12:10
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michal Jankowski wrote:

> [...]
    > so far, so good.
    >
    > 5 stycznia 2001 roku BIG Bank Gdanski polaczyl sie z BIG Bankiem S.A.

    bo był BIG i był BIG Bank - oba S.A. ale zupelnie oddzielne organizmy
    zauważcie że na stronie z PRNEWS nie ma ani jednego BIGu
    chcą się odciąć od tej nazwy :-)
    *** blad ***