  • 31. Data: 2010-01-23 07:48:23
    Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 22 Sty, 21:30, "m1ch4l.j" <m...@g...com> wrote:

    > A w zasadzie dlaczego nie? Ja bym napisał skargę imienną. Niech ją
    > nawet wywalą z pracy - zajmuje miejsce tym, którzy naprawdę nadają się
    > do pracy w banku.

    Faktycznie na rynku pracy jest teraz wiele wartościowych osób w
    bankowości które straciły pracę w wyniku zwolnień grupowych więc nie
    będzie problemu ze znalezieniem dobrego kandydata.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 32. Data: 2010-01-23 08:40:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Kolega z pracy ma nieszczęście mieć swój rachunek w BZ WBK i nie chcą
    > go obsługiwać w innym oddziale niż w tym który założył konto.

    co to znaczy, że nie chcą go obsługiwać w innym oddziale?
    system jest scentralizowany i w każdym oddziale widać to samo...

    ja swój rachunek założyłem w wawie a wszystko załatwiam w placówce w
    Poznaniu i nie ma najmniejszych problemów z czymkolwiek

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 33. Data: 2010-01-23 09:16:18
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 23 Sty, 09:40, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    >
    > ja swój rachunek założyłem w wawie a wszystko załatwiam w placówce w
    > Poznaniu i nie ma najmniejszych problemów z czymkolwiek

    No widać są równi i równiejsi ;) Kolegę zawszę odsyłają do placówki
    macierzystej ale trochę go podkręciłem i będzie starał się przenieś
    rachunek do najbliższej placówki.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 34. Data: 2010-01-23 13:48:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No widać są równi i równiejsi ;) Kolegę zawszę odsyłają do placówki
    > macierzystej ale trochę go podkręciłem i będzie starał się przenieś
> [...]

    miałem sytuację, że c-la wysłała jakieś papiery do placówki, w której
    założyłem konto zamiast do tej, do której chciałem (czyli mi
    najbliższej), jeden tel. wystarczył i pocztą wewn. dokumenty trafiły tam
    gdzie miały trafić...jednak się da

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    może kolega ma do czynienia z byłymi placówkami BZ? tam zawsze były
    jakieś niezrozumiałe problemy...

  • 35. Data: 2010-01-23 16:33:36
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 23 Sty, 14:48, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > mia em sytuacj , e c-la wys a a jakie papiery do plac wki, w kt rej
    > za o y em konto zamiast do tej, do kt rej chcia em (czyli mi
    > najbli szej), jeden tel. wystarczy i poczt wewn. dokumenty trafi y tam
    > gdzie mia y trafi ...jednak si da

    Poprosił o przesłanie karty do najbliższej placówki i trwało to 2
    tygodnie. Faktycznie się da ale chyba nie o to chodzi klientowi..

    > pozdrawiam
    > RobertS
    >
    > ps
    > mo e kolega ma do czynienia z by ymi plac wkami BZ? tam zawsze by y
    > jakie niezrozumia e problemy...

    Chodzi o placówki we Wrocławiu więc jak najbardziej jest to BZ a
    dokładnie placówki na Rynku i Pl Grunwaldzkim.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 36. Data: 2010-01-23 16:43:35
    Od: Rafal M <r...@g...com>

> [...]

    > A w zasadzie dlaczego nie? Ja bym napisał skargę imienną. Niech ją
    > nawet wywalą z pracy - zajmuje miejsce tym, którzy naprawdę nadają się

    A co za problem ustalic co to za pracownik?
    Wystarczy sprawdzic, kto w ostatnim czasie, w oddziale w Sopocie
    zamykal duzo rachunkow jednemu klientowi ;)
    Nie wierze ze ich baza danych nie jest w stanie tego odfiltrowac ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 37. Data: 2010-01-23 19:39:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Chodzi o placówki we Wrocławiu więc jak najbardziej jest to BZ a
    > dokładnie placówki na Rynku i Pl Grunwaldzkim.

> [...]

    no to wszystko jasne, tyle lat po fuzji, a placówki dawnego BZ nadal
    straszą klientow...

    to co zostalo po BZ powinni zaorac i otworzyc jeszcze raz...po nowemu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 38. Data: 2010-01-24 22:37:24
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    We wtorek zamówiłem w oddziale BZWBK kartę Maestro Payback w zamian za
    Visę do konta24.pl
    W piątek karta się pojawiła w systemie transakcyjnym, ale w
    towarzystwie opłaty za użytkowanie karty. Ściągnęli mi z konta 25 zł.
    Wg TOiP nie powinienem płacić za tą kartę, a i wcześniej pamiętam
    maile i listy od nich, że zamiana jest za darmo i takie tam. Dziady
    kalwaryjskie i tyle. Nie wiem co się dzieje, ale od pewnego czasu nie
    udało mi się jeszcze ani jednego produktu bankowego nabyć bez
    obowiązkowej reklamacji.

  • 39. Data: 2010-01-25 01:01:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi" hjbupk$lpe$...@n...interia.pl

    > też zrezygnuję - z wygody. Blisko mojego "kwadratu" pojawił się ING, który
    > oferuje mi to samo co BZ WBK

    O tak!! ING oferuje to samo co BZ WBK -- kupę :) nerwów. :)
    Powiem więcej -- oferta ING jest bogatsza. ING albowiem oferuje przepychanki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2010-01-25 01:04:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@g...pl> 5...@f...goo
    glegroups.com

    : maile i listy od nich, że zamiana jest za darmo i takie tam.
    : Dziady kalwaryjskie

    Skąd takie określenie? :)

    : i tyle. Nie wiem co się dzieje, ale od pewnego czasu nie
    : udało mi się jeszcze ani jednego produktu bankowego nabyć
    : bez obowiązkowej reklamacji.

    Ktoś tu pisze o tym,że każdą reklamację rozpatrują po myśli klienta.
    W takim razie -- po co w ogóle zaczynają spory? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'