eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK opłata za kartę-długieBZWBK opłata za kartę-długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Orka" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BZWBK opłata za kartę-długie
    Date: Sat, 20 Mar 2010 19:16:12 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 42
    Message-ID: <ho33di$l6q$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087206147015.chello.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1269108978 21722 87.206.147.15 (20 Mar 2010 18:16:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Mar 2010 18:16:18 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: aleksandra.stickel
    X-EsetScannerBuild: 6789
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:522831
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam, BZWBK, przy podpisywaniu umowy o konto osobiste z kartą Payback przez
    kuriera, nie dostarczył mi Tabeli Opłat i Prozwizji. Ja tego nie zauważyłam,
    a umowę podpisałam, przeglądając jedynie, czy główne dane i rodzaj umowy się
    zgadzają, bo kurier już przebierał nogami. Chciałam kilka dni później z tego
    konta zrezygnować, ale kiedy pani w okienku usłyszała, że karta jeszcze nie
    przyszła-poprosiła mnie, żebym wróciła dopiero jak karta do mnie przyjdzie.
    Upewniłam się, że nie zostanę obciążona żadnymi kosztami z tytułu konta czy
    samej karty i o sprawie na jakiś czas zapomniałam. Okazało się po kilku
    miesiącach, że naliczano mi jakąś opłatę i wezwano smsem do uregulowania
    kowty 15,42 zł. Po wizycie w oddziale przerażony młody człowiek najpierw
    oznajmił, że to opłata za prowadzenie konta, a po moim proteście -że to
    opłata za używanie karty. Oświadczyłam, że z karty nie korzystam i jej nawet
    nie aktywowałam, więc jak mogą naliczać opłatę? Złożyłam reklamację. Po
    jakimś tygodniu przyszła odpowiedź-reklamację oczywiście odrzucono, bo pod
    umową, gdzie w litani podpunktów ukryto informację o dostarczeniu Tabeli,
    jest mój podpis, a skoro nie otrzymałam, to mogłam sobie przeczytać w
    internecie. Kiedy ją przeczytałam na stronie internetowej-okazało się, że
    obsługa karty jest darmowa, chyba, że nie dokonano żadnych transakcji
    bezgotówkowych-i wtedy pobierają opłatę 3 zł!
    Mam pytanie, czy takie działanie banku jest zgodne z prawem? Czy mogą
    powoływać się tylko i wyłącznie na zapis w Tabeli, a w umowie nie ma o tym
    słowa, że skoro nie będę korzystać, to będę za to płacić? Nie mówiąc już o
    tym, że robią klienta najzwyczajniej w bambuko, niezły kreują wizerunek
    firmy, skoro pracownicy sami nie wiedzą, za co są naliczone opłaty, albo
    wręcz (świadomie bądź nieświadomie) wprowadzają klienta w błąd.
    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam
    Orka



    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4961
    (20100320) __________

    Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    http://www.eset.pl lub http://www.eset.com




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1