  • 1. Data: 2005-10-25 12:58:43
    Temat: BZWBK - kontakt
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Witam

    Jest jakas mozliwosc kontaktu z BZWBK na email?
    W dziale kontakt na stronie banku kontakt to jest tylko do leasing24.

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 2. Data: 2005-10-25 13:12:02
    Temat: Re: BZWBK - kontakt
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jest jakas mozliwosc kontaktu z BZWBK na email?
    > W dziale kontakt na stronie banku kontakt to jest tylko do leasing24.

    mailem tam raczej nic nie załatwisz, jedynie formularze wypełniane na ich
    www dają możliwość kontaktu.

  • 3. Data: 2005-10-25 13:23:52
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "Grzes" <p...@S...o2.pl> napisał w wiadomości
    > mailem tam raczej nic nie załatwisz, jedynie formularze wypełniane na ich
    > www dają możliwość kontaktu.

    Nic nie chce zalatwiac, chce sie tylko o cos spytac ;)
    Gdzie sa te formularze? Bo tak szukam szukam i nic nie widze (po zamow
    online)

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 4. Data: 2005-10-25 13:34:35
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

> [...]
    >
    > Nic nie chce zalatwiac, chce sie tylko o cos spytac ;)
    > Gdzie sa te formularze? Bo tak szukam szukam i nic nie widze (po zamow

    nie pamiętam teraz gdzie, ale to było gdzieś w części gdzie się zamawia
    kontakt jak chcesz od nich jakiś produkt
    A co chcesz ich zapytać? może ja wiem :), trochę ich znam....

  • 5. Data: 2005-10-25 13:53:13
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

> [...]
    > kontakt jak chcesz od nich jakiś produkt
    > A co chcesz ich zapytać? może ja wiem :), trochę ich znam....

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/kontakt.ht
    ml
    Tam znajduje się również formularz.

  • 6. Data: 2005-10-25 13:54:50
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/kontakt.ht
    ml
    > Tam znajduje się również formularz.

    kolega pytał o BZWBK a nie o mBank :)
    w bzwbk jest cos takiego
    https://www.centrum24.pl/bzwbkonline/eSmart.html?typ
    =190&action=9&get_branch=0&*ref=&id_form=002002003&i
    d_url=http://www.bzwbk.pl/

  • 7. Data: 2005-10-25 13:56:56
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    > nie pamiętam teraz gdzie, ale to było gdzieś w części gdzie się zamawia
    > kontakt jak chcesz od nich jakiś produkt
    > A co chcesz ich zapytać? może ja wiem :), trochę ich znam....

    O tym preferencyjnym kredycie studenckim chce sie pare bardziej
    szczegolowych rzeczy dowiedziec.

    Powysylalem maila do wszytskich bankow oferujacych ten kredyt (po za BZWBK
    bo kontaktu wogole nie ma ;) i jak narazie tylko KB odpowiedzial. A mija juz
    doba.

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 8. Data: 2005-10-25 13:59:17
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

> [...]
    > bo kontaktu wogole nie ma ;) i jak narazie tylko KB odpowiedzial. A mija

    o studenckim kredycie to ci niewiele powiem, za stary juz jestem :)

  • 9. Data: 2005-10-25 14:15:17
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

> [...]
    > w bzwbk jest cos takiego
    > https://www.centrum24.pl/bzwbkonline/eSmart.html?typ
    =190&action=9&get_branch=0&*ref=&id_form=002002003&i

    aha, sory

  • 10. Data: 2005-10-25 14:16:24
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

> [...]
    > bo kontaktu wogole nie ma ;) i jak narazie tylko KB odpowiedzial. A mija

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=3/id_p
    roduct=000000000000043/podgrupa=0/zone=-1/section=st
    ud

    wystarczy?