  • 1. Data: 2005-10-25 14:02:39
    Temat: mBank-zginely fundusze :(
    Od: sam <L...@p...fm>

    Witam.
    Sprawdzam rano ile to mam srodkow w funduszach i widze x, sprawdzam po
    poludniu i widze x-4000 ;(. Krachu zadnego nie bylo, operacji zadnych
    nie bylo od kilku miesiecy, a pieniazku nie ma..., mysle sobie co za
    chol....?
    Probuje skontaktowac sie z mlinia - bez skutku :(
    Dzwonie... Okazuje sie, ze mieli blad, czy dostali bledne dane na temat
    przymusowej konwersji skarbca net, ktora byla 14 IX. Pieniazki moze
    pojawia sie do konca tygodnia... A ja chce dzisiaj je sprzedac :(
    Co Wy na to?
    pozdrawiam
    sam

  • 2. Data: 2005-10-30 20:04:25
    Temat: Re: mBank-zginely fundusze :(
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 25 Oct 2005 16:02:39 +0200, sam <L...@p...fm> wrote:

> [...]

    >przymusowej konwersji skarbca net, ktora byla 14 IX. Pieniazki moze
    >pojawia sie do konca tygodnia... A ja chce dzisiaj je sprzedac :(

    sprzedajesz x-4000, jak się pojawi reszta - sprzedajesz resztę.
    Wzywasz bank do wyrównania strat.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2005-11-01 18:01:15
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    chyba ogólnie coś nie halo dziś jest w mbank, próbowałem dokonać przlewu
    odsetek z oprocentowania mimo że były widoczne system mi pokazywał że stan
    środków =0

  • 4. Data: 2005-11-01 22:11:14
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Tue, 1 Nov 2005 19:01:15 +0100 "Michał" <n...@p...onet.pl> wrote:

    > chyba ogólnie coś nie halo dziś jest w mbank, próbowałem dokonać przlewu
    > odsetek z oprocentowania mimo że były widoczne system mi pokazywał że stan
    > środków =0

    procenciki są księgowane 2. każdego miesiąca, czyli już za 49min :)
    do tego momentu nie ruszysz tej kasy :)

    BTW czy ktoś wie dlaczego mbank tak robi?