  • 1. Data: 2003-01-02 22:06:02
    Temat: OSTRZEŻENIE przed firmą kredytową Żagiel
    Od: "stowarzyszenie obrony" <p...@o...org>

    Witam Czytelnika.

    W maju 2002 przyszło mi do głowy aby zasłużonego Pentium II zamienić na IV.

    I to była dobra decyzja.

    Natomiast fatalny był pomysł, aby skorzystać przy tym z usług popularnej firmy
    kredytowej Żagiel SA.

    Nie zamierzam narzekać na opłaty, wysokości opłat i prowizji, wszak znałem je na
    początku i przyjąłem do wiadomości, ale nie przyjąłem do dzisiaj standardu
    obsługi klienta. Po prostu chamstwo.

    Zamierzacie wziąć kredyt w Żaglu?

    Niech Was Pan Bóg broni!

    pzdr Czytelnika

    NIE pzdr firmy żagiel

    Ewentualnych klientów w/w firmy informuję, że właściwa lektura
    znajduje się na stronie
    http://www.odszkodowania.org/zagiel.htm

    --

  • 2. Data: 2003-01-03 08:23:59
    Temat: Re: OSTRZEŻENIE przed firmą kredytową Żagiel
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > pzdr Czytelnika
    > NIE pzdr  firmy żagiel
    > Ewentualnych klientów w/w firmy informuję, że właściwa lektura

    Pomijając chamstwo, czy byłeś winny czy też nie, tzn. czy spłacałeś w terminie
    raty. Pozdrowienia Tensor1.