  • 21. Data: 2004-01-30 13:53:30
    Temat: Re: BPHPBK - co dalej?
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > > Rozbawiłeś mnie: BPHPBK - BMW :-)
    > >

    > Teraz rozumiem, ale...
    > Co Ty wiesz o bankowości prywatnej?

    Przeczytałeś pierwszego posta na który odpowiadałeś, czy brak Ci argumentów i
    wyskakujesz z private banking?

    > PS. Dzięki wolności słowa na grupie dyskusyjnej, nawet właściciel breloczka
    > z logo BMW (Srebrny Sez@m) może się wypowiadać o samochodzie z najwyższej
    > półki tejże samej marki (Private Banking).

    BTW ciekaw jestem jak daleko możesz sięgnąć do historii rachunku w tym swoim
    BMW?

    Jacek

  • 22. Data: 2004-01-30 13:56:45
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    PiotR wrote:

    [...]

    > ale skoro ponad 1 mln osob wybralo ten bank wiec
    > widocznie jego oferta jest dla nich atrakcyjna
    > przeciez nie ma przypusu (poza skonczona iloscia przypadkow)

    1.Cena niekoniecznie musiała być jedynym kryterium.
    2. Mogli np wziąć kredyt, którego jednym z warunków jest posiadanie
    konta w banku (tak jest np. w BZWBK)

    KJ

  • 23. Data: 2004-01-30 13:59:54
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" napisał:

    > 10 PLN/mies + 2PLN/mies +(ewentualnie 2,5) PLN/mies
    > to w porównaniu do innych kont to jest cena za BMW, a nie breloczek :->

    Cenę private banking negocjujesz, a że jesteś skłonny płacić ww. kasę za coś
    co Ci nie odpowiada, to już Twoja sprawa.
    Swoją drogą, czy wiesz ile kosztuje oryginalny breloczek z 18 karatowego
    białego złota?
    Więcej niż niejeden samochód na polskich drogach.

    Adam Gentler

  • 24. Data: 2004-01-30 14:04:21
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Adam Gentler wrote:

> [...]
    > białego złota?
    > Więcej niż niejeden samochód na polskich drogach.

    Czekaj czekaj, oryginalny post dotyczył standardowego sezaama. Coś tak
    wyskoczył z private bankingiem? Mnie, szaraczka, to nie interesuje.
    KJ

  • 25. Data: 2004-01-30 14:05:26
    Od: "Jacek " <j...@g...pl>

    Adam Gentler <a...@n...bankier.pl> napisał(a):

    > Swoją drogą, czy wiesz ile kosztuje oryginalny breloczek z 18 karatowego
    > białego złota?
    > Więcej niż niejeden samochód na polskich drogach.

    Leczysz jakieś kompleksy Panie Kulczyk, czy to zwyczajnie tak mimochodem.

    Jacek

  • 26. Data: 2004-01-30 14:11:20
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Jacek" napisał:

    > Przeczytałeś pierwszego posta na który odpowiadałeś, czy brak Ci
    argumentów i
    > wyskakujesz z private banking?

    Przeczytałem wszystkie posty. Odpowiedź była na pierwszy; zobacz drzewko.

    > BTW ciekaw jestem jak daleko możesz sięgnąć do historii rachunku w tym
    swoim
    > BMW?

    Doradca przygotuje mi historię za jaki okres będę chciał i przywiezie mi do
    domu :)

    Adam Murach

  • 27. Data: 2004-01-30 14:25:54
    Od: "Jacek " <j...@g...pl>

    > Przeczytałem wszystkie posty. Odpowiedź była na pierwszy; zobacz drzewko.

    Tym gorzej dla Ciebie. Nie zrozumiałeś.

    > swoim
    >
    > Doradca przygotuje mi historię za jaki okres będę chciał i przywiezie mi do
    > domu :)

    LOL. Błyskawiczna metoda, zwłaszcza gdy jesteś u cioci w Pcimiu lub na
    wakacjach na Kajmanach :-). Można mieć to samo za 0.00 zł po jednym
    kliknięciu, ale jak ktoś lubi...

    Jacek

  • 28. Data: 2004-01-30 14:26:19
    Od: "dc" <d...@a...pl>

    > Blad, haslo do logowania i haslo do klucza do autoryzacji zlecen to drugie.

    Po migracji domyslnie jest to to samo haslo na wszystko.

    > o jakim potwierdzeniu mowisz? Bo ostatnio wprowadzili potwierdzenie
    > przelewu przez internet i kosztuje to 5 zl.

    Tak, ale tylko jesli zamowisz potwierdzenie przy zlecaniu przelewu. Ja nie chce
    ginac pod kupa papierow i chce miec potwierdzenie tylko wtedy gdy musze -
    generowane z historii konta w razie potrzeby. Czasem bedzie to jedno na rok, a
    czasem jak jakis _bardzo_wazny_urzad_ sie uprze ze chce miec potwierdzenia z
    pieczatka wszystkich wplat z ostatnich trzech lat to...

  • 29. Data: 2004-01-30 14:28:00
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > 1.Cena niekoniecznie musiała być jedynym kryterium.
    > 2. Mogli np wziąć kredyt, którego jednym z warunków jest posiadanie
    > konta w banku (tak jest np. w BZWBK)

    nie znam takiej oferty kredytowej z BPH ktora by byla
    bardziej atrakcyjna niz w innych bankach
    znam przypadki osob od ktorych pracodawca wymagal
    zalozenia konta w konkretnym banku

    PiotR

  • 30. Data: 2004-01-30 14:34:45
    Od: "dc" <d...@a...pl>

    > ale skoro ponad 1 mln osob wybralo ten bank wiec
    > widocznie jego oferta jest dla nich atrakcyjna
    > przeciez nie ma przypusu (poza skonczona iloscia przypadkow)

    Wiesz, juz pare razy bylo: ludzie na pbb to dosc specyficzna grupa. Wiekszosc
    obywateli nadal placi rachunki na poczcie placac po 3,50 za sztuke, jak kiedys
    ktos na nich wymusil zalozenie konta w jakims banku to to konto dalej tam maja
    i nawet nie szukaja innych opcji. Przyzwyczajenie.