  • 1. Data: 2002-12-12 14:23:49
    Temat: [BPHPBK] Dziwny problem z Sezamem
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    Sprawa wygląda następująco.
    Ten sam komputer, W2k Prof. IE 6.0 z ostatnimi patchami
    Przez modem (TPSA) działa, przez internetDSL nie.
    Niedziałanie jest dziwne, loguję się zazwyczaj bez problemu
    lecz później w różnych miejscach system zawisa.

    Dla ułatwienia na tymże samym komputerze 'siostrzany' system
    INGOnline przez DSL pomyka aż miło.

    Zjawisko na tyle dziwne, że aż mnie zaintrygowało i chętnie bym
    poznał przyczynę. Infolinia jest mało pomocna.
    Jeżeli ktoś jest dobry w sieciach i innych takich dziwnych MTU itp
    i chciałby pomóc mi zwiększyć bagaż wiedzy to proszę o kontakt.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa