  • 1. Data: 2012-10-24 22:07:57
    Temat: BPH zabierał podwójnie
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Nikt nie zauważył newsa:
    http://banki.wp.pl/kat,6599,title,Korzystales-z-bank
    omatu,wid,15033593,wiadomosc.html
    Bank BPHahaha księgował podwójnie wypłaty z bankomatów i transakcje.
    Dotyczyło to kart debetowych.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-10-25 00:45:45
    Temat: Re: BPH zabierał podwójnie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." k69hqt$am$...@n...news.atman.pl

> [...]
    omatu,wid,15033593,wiadomosc.html
    > Bank BPHahaha księgował podwójnie wypłaty z bankomatów i transakcje. Dotyczyło to

    Dostałem palpitacji serca... Wyobraźnia ma ukazała mi straszliwy
    obraz podwójne zaksięgowanych opłat miesięcznych -- 9,99 per mants...

    Człowieku -- nawet ja, wlokący się wszędzie na samym końcu,
    zapóźniony ponadprzeciętnie, wiecznie zaspany i zblazowany
    mudną rzeczywistością... Nawet ja już zakończyłem proces
    lania 7kpln5 per mants... A co do debetówek -- już słaba
    pamiętam, jak te debetówki wyglądały...

    A Ty wywlekasz jakieś rewelacje...
    Jak tam można zaksięgować podwójnie przelew na 7kpln5?

    Na gwiazdkę chyba dostane swoje 0kpln75, czy raczej 0kpln9 z 3 kont...

    [ale co to jest wobec tego, co inni wydębiają miesięcznie z SynCów?...
    ja mam 3 SynCów i tylko 3 stamtąd stówy dostałem na ,,dzień dobry'']

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'