  • 1. Data: 2004-09-20 18:11:47
    Temat: BPH - never endiing story (KK)
    Od: "Ciekawy" <c...@m...pl>

    Niestety nie moge sie powstrzymac i musze to opisac... :)
    Juz zapomnialem o wniosku, ktory zlozylem a tu dostalem karte - problem w
    tym, ze na zly adres:
    - nie na adres korespondencyjny
    - nie na adres zameldowania
    tylko na:

    NIEAKTUALNY ADRES ZAMELDOWANIA MOJEJ MALZONKI...

    Kiedys zyrowalismy znajomemu kredyt, ale adres powyzszy nigdy nie byl moim
    adresem...

    Nie wspomne juz, ze z limitem 3000 PLN powiniem otrzymac karte plaska, nie
    wyplukla - znacznie tansza w utrzymaniu.

    Pozdrawiam wszystkich przyszlych klientow tego Banku.

  • 2. Data: 2004-09-20 18:28:24
    Temat: Re: BPH - never endiing story (KK) - pytanie
    Od: "Ciekawy" <c...@m...pl>

    > Nie wspomne juz, ze z limitem 3000 PLN powiniem otrzymac karte plaska, nie
    > wyplukla - znacznie tansza w utrzymaniu.

    Najgorsze jest to, ze wszystko trzeba zalatwiac w oddziale.

    Czy ktos sie orientuje, czy istnieje szansa zamiany karta wypuklej na plaska
    (na wniosku nigdzie tego nie ma wyszczegolnionego)?
    Jesli nie zglosze sie do oddzialu i nie podpisze umowy to zostane obciazony
    kosztem uzytkowania karty?

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-09-20 18:43:38
    Temat: Re: BPH - never endiing story (KK)
    Od: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ciekawy" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Nie wspomne juz, ze z limitem 3000 PLN powiniem otrzymac karte plaska, nie
    > wyplukla - znacznie tansza w utrzymaniu.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich przyszlych klientow tego Banku.

    Czy czasem ta karta nie jest z akcji wysyłania KK dla byłych i obecnych
    klientów - a może ktoś się zdecyduje i podpisze umowę?

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 4. Data: 2004-09-20 19:17:29
    Od: "Ciekawy" <c...@m...pl>

    > Czy czasem ta karta nie jest z akcji wysyłania KK dla byłych i obecnych
    > klientów - a może ktoś się zdecyduje i podpisze umowę?

    To wakacyjna promocja - darmowe uzytkowanie przez pierwszy rok pod warunkiem
    dokonania 4 platnosci do konca pazdziernika.
    Wolalbym, zeby nikt sie w moim imieniu nie podpisywal... ;-)

  • 5. Data: 2004-09-20 19:23:09
    Od: "Jarek" <...@...pl>

> [...]

    To znaczy,że jak??
    Płaska w BPH jest tańsza w utrzymaniu od wypukłej??
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 6. Data: 2004-09-20 20:03:08
    Od: "Ciekawy" <c...@m...pl>

    > To znaczy,że jak??
    > Płaska w BPH jest tańsza w utrzymaniu od wypukłej??

    No pewnie - jesli chodzi o oplate roczna - 25 a nie 75 PLN

  • 7. Data: 2004-09-21 06:21:16
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Ciekawy wrote:
> [...]
    > wyplukla - znacznie tansza w utrzymaniu.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich przyszlych klientow tego Banku.

    oni bardzo chca przegonic w liczbie klientow pekao sa do
    2000-ktoregostam roku, wiec wysylaja co popadnie i gdzie
    popadnie, byle tylko zlapac klienta.

    jacek

  • 8. Data: 2004-09-21 07:01:04
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

> [...]
    > wyplukla - znacznie tansza w utrzymaniu.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich przyszlych klientow tego Banku.

    a ja wspolczuje ludziom usilujacym wyrobic sobie ta karte. Ja rok temu juz
    odpuscilem sobie ten bank od czasu gdy zyczyli sobie podpisania weksla in
    blanco przy wyrabianiu karty (i zaplacenia za niego). Na drzewo z nimi. KK
    BPH jest dla mnie spalona, wole bardziej przyjazne banki.

    D.

  • 9. Data: 2004-09-21 09:21:05
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 21 Sep 2004 09:01:04 +0200, Dave <d...@o...pl> napisał:

    Ja rok temu
    > juz
    > odpuscilem sobie ten bank od czasu gdy zyczyli sobie podpisania weksla in
    > blanco przy wyrabianiu karty (i zaplacenia za niego).

    Weksla nie podpisywalem, a wspolprace z BPH na poziomie KK sobie chwale ;-)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-09-21 09:24:31
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...plbzdodat
    kow>
    napisał w wiadomości news:opsen6xfmye06crn@jaki...

    > Ja rok temu
    >
    > Weksla nie podpisywalem, a wspolprace z BPH na poziomie KK sobie chwale
    > ;-)

    Podobnie ja. Dziwny zaiste pomysl z tym wekslem. Chyba w oddziale trafil sie
    ktos nadgorliwy, ja mam akurat oddzial calkiem-calkiem.

    marekz