  • Data: 2002-06-28 07:09:53
    Temat: BPH Sez@m i bezpieczenstwo kluczy
    Od: MichalW <N...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy ktos sie orientuje jak oni chronia klucze na swoim serwerze?
    Przy rejestracji wybralem opcje przechowywania klucza u mnie na dysku.
    Zawsze to dodatkowe zabezpieczenie. Co prawda i ode mnie mozna go
    ukrasc, ale i tak wole ten sposob...
    Natomiast pomysl przechowywania zarowno klucza prywatnego jak i
    publicznego w banku wydaje mi sie dosc dziwny. Po co byly by wtedy te
    klucze? Wystarczylo by zwykle maskowane haslo.
    Natomiast problem jest przy probie skorzystania ze stanowiska
    internetowego w oddziale banku. Moge co prawda wejsc w swoje konto,
    ale juz zadnych zmian nie moge dokonac, bo dostep do dyskietki jest
    zablokowany. Jedyna mozliwosc to chyba wygenerowanie nowego klucza i
    pozostawienie go na serwerze banku... Czy ktos poradzil sobie z ta
    sytuacja? A moze stanowisko internetowe w oddziale sluzy tylko do
    przegladania konta, a nie do wykonywania operacji?

    Michal