  • 1. Data: 2013-09-09 17:55:21
    Temat: BPH BusinessNet
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    No i stało się, BPH zmigrował mnie kilka dni temu do BPH BusinessNet.
    Przestały działać powiadomienia email o wykonanym przelewie, o
    otrzymanym przelewie, nie działa tez powiadamianie o logowaniu.
    Powiadomienia zostaly przeniesione i widze je w nowym systemie ale nie
    dzialaja. Ponowne ich zalozenie tez nie przynioslo efektu.

    Działa za to powiadamianie o przelewach oczekujacych do podpisu.

    Czy ktos tez zostal zmigrowany i moze potwierdzic w/w problemy?

    WAM

  • 2. Data: 2013-09-09 19:16:29
    Temat: Re: BPH BusinessNet
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Działa za to powiadamianie o przelewach oczekujacych do podpisu.
    > Czy ktos tez zostal zmigrowany i moze potwierdzic w/w problemy?

    problemów nie widziałem ale sa mwygląd to jakaś porażka stulecia
    jakbym się przeniósł jakieś 15 lat wstecz :)
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2013-09-10 07:40:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 9 Sep 2013 19:16:29 +0200, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    >problemów nie widziałem ale sa mwygląd to jakaś porażka stulecia
    >jakbym się przeniósł jakieś 15 lat wstecz :)
    Powiadomienie o zalogowaniu dostalem po 2h a o wykonanych rano
    przelewach po 12h... Czyli maile weszly hurtem ok 20.

    Maila o przelewie przychodzacym (z godz 12) wciaz nie ma.

    WAM

  • 4. Data: 2013-09-12 08:41:19
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Powiadomienie o zalogowaniu dostalem po 2h a o wykonanych rano
    > przelewach po 12h... Czyli maile weszly hurtem ok 20.
    >
    > Maila o przelewie przychodzacym (z godz 12) wciaz nie ma.

    niestety potwierdzam. powiadomienia mailowe i SMS nie dochodzą
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2013-09-19 21:05:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 12 Sep 2013 08:41:19 +0200, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    >niestety potwierdzam. powiadomienia mailowe i SMS nie dochodzą
    Powiadomienia mailowe o uznaniu zaczęły działać jakoś 2-3 dni temu.

    WAM