  • 1. Data: 2004-02-18 16:23:38
    Temat: BOŚ - nudzą się tam?
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    Dawno, dawno temu zaciągnąłem kredyt studencki w BOŚiu.
    Teraz sobie grzecznie spłacam co miesiąc, do końca zostało kilka rat.
    A tu nagle pismo:
    "W trybie pilnym dostarczyć zaświadczenia o dochodach swoich
    i poręczycieli". Tuż przed końcem!!

    No własnie, muszą, bo jakaś większa akcja, chcą te dane na
    przyszłość (jakbym coś jeszcze brał), czy też po prostu się
    nudzą i wymyslają głupoty?

    --
    Artur Fortuna

  • 2. Data: 2004-02-20 09:44:33
    Temat: Re: BOŚ - nudzą się tam?
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Artur Fortuna wrote:

> [...]
    > A tu nagle pismo:
    > "W trybie pilnym dostarczyć zaświadczenia o dochodach swoich

    Olać