  • 1. Data: 2005-05-16 11:58:33
    Temat: BIK
    Od: "Suzifox" <s...@i...net.pl>

    Witam ;)

    Jak długo czeka sie na odpowiedz wniosku o zapis w biku,? I w jaki
    sposob mozna wyczyscic sobie konto, jezeli takowy zapis jest ( a jest) Sa to
    2 kredyty z 96 i 97 roku. Calkiem mozeliwe ze jest tam jakas kwota do
    uregulowania, tylko nie wiem nawet w jakim banku ( mąż mogł być
    żyrantem,albo sam brac kredyt) I jeszcze jedno pyt: w jakim baku przyznaliby
    mi kredyt hipoteczny -bo w millenium mi odmowili,a mam podpisana juz umowe
    przedwstepna i w sumie czasu zostało mi niewiele na znalezienie
    odpowiedzniego banku.
    Z gory dziekuje bardzo za wszelkie podpowiedzi

    Pozdrawiam ,IWONA