  • 1. Data: 2005-03-28 07:42:09
    Temat: BIK ??
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Mam zamiar zaciągnąc kreyt samochodowy na używany samochód około
    20.000 zł , mam niezapłacony rachunek za komórke sprzed paru lat
    z odsetkami ponad 1.400 zł firma windykacyjna powiadomiła mnie o
    przekazaniu mnie na rejestru BIK -U. Czy bank moze mieć zastrzeżenia
    co do mojej wiarygodnosci , w reklamach posredników kredytowych jest
    często napisane że nie sprawdzają osoby w BIK , a w tym przypadku
    mają jeszcze zastaw w postaci samochodu zarejestrowanego na bank.

  • 2. Data: 2005-03-28 08:01:20
    Temat: Re: BIK ??
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 28 Mar 2005 09:42:09 +0200, Tomek naskrobał(a):

> [...]
    > często napisane że nie sprawdzają osoby w BIK , a w tym przypadku
    > mają jeszcze zastaw w postaci samochodu zarejestrowanego na bank.

    do BIK??? chyba jak już to do BIG a to znacząca różnica.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-03-28 08:05:48
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>

    Był dzień 2005-03-28 09:42 i wtedy właśnie Tomek
    Tajemniczy Szpieg z Krainy Deszczowców wyszeptał(a):
> [...]
    > często napisane że nie sprawdzają osoby w BIK , a w tym przypadku
    > mają jeszcze zastaw w postaci samochodu zarejestrowanego na bank.

    Nie jest możliwe żeby Twój niezapłacony rachunek za komórkę widniał w BIK.

    pozdrawiam
    (w szczególności firmę windykacyjną, która Ci udzieliła takiej informacji)
    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,

  • 4. Data: 2005-03-28 09:37:49
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Sebol" <"lobo_(usun_to)
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > do BIK??? chyba jak już to do BIG a to znacząca różnica.

    ROTFL
    Co ma BIG do niezapłaconych kredytów(rachunków, itp)???

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek http://plumowski.swistak.pl

  • 5. Data: 2005-03-28 10:16:34
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2005 11:37:49 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski
    naskrobał(a):

    > ROTFL
    > Co ma BIG do niezapłaconych kredytów(rachunków, itp)???

    nie kompromituj się bardziej niż musisz.

  • 6. Data: 2005-03-28 10:35:17
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Sebol" <"lobo_(usun_to)
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > nie kompromituj się bardziej niż musisz.

    Ponawiem pytanie: co ma BIG do BIK-u???

  • 7. Data: 2005-03-28 10:50:22
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2005 12:35:17 +0200,
    osoba podpisana: Henryk "Plumski" Plumowski <k...@O...fm>
    napisała:
    > Pewna osoba, czyli Sebol" <"lobo_(usun_to)
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Ponawiem pytanie: co ma BIG do BIK-u???
    To _nie_ jest to samo pytanie:
    wcześniej pytałes
    "Co ma BIG do niezapłaconych kredytów(rachunków,itp)"
    Odpowiadam: za niezapłacone rachunki (telefoniczne, czynsz, itp) można
    zostać wpisanym do BIG-u.
    Nawiasem mówiąc BIK miał tworzyć swój BIG, ale nie wiem czy coś z tego
    wyszło.
    KJ

    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.
    (see also Computer).

  • 8. Data: 2005-03-28 11:00:16
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Kamil Jonca
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Nawiasem mówiąc BIK miał tworzyć swój BIG, ale nie wiem czy coś z tego
    > wyszło.
    > KJ

    Co to jest BIG?
    Bo jak do tej chwili, to myślałem, że informacja
    o niespłaconych kredytach jest w BIK-u...

    > To nie jest to samo pytanie:wcześniej pytałes
    > "Co ma BIG do niezapłaconych kredytów(rachunków,itp)"

    I w dalszym ciągu nie zmienię formy pytania.
    Wątkotwórca ma niezapłacony rachunek,
    więc i o to pytam w kontekście BIG-u wymienionego przez Sebol-a.

  • 9. Data: 2005-03-28 11:34:08
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2005 13:00:16 +0200,
    napisała:
    > Pewna osoba, czyli Kamil Jonca
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Co to jest BIG?
    > Bo jak do tej chwili, to myślałem, że informacja
    > o niespłaconych kredytach jest w BIK-u...
    _kredytach_ bankowych - tak.

    > I w dalszym ciągu nie zmienię formy pytania.
    > Wątkotwórca ma niezapłacony rachunek,
    > więc i o to pytam w kontekście BIG-u wymienionego przez Sebol-a.

    Polecam www.krd.pl. sekcja dokumenty, "ustawa o udostępnianiu informacji
    gospodarczych". Tam się dowiesz dlaczego za niezapłacony rachunek
    telefoniczny można trafić do BIG-u. (Nie BIK-u!!)

    KJ

    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.
    Puls Biznesu

  • 10. Data: 2005-03-28 11:54:39
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2005 11:34:08 +0000 (UTC), Kamil Jonca naskrobał(a):

    > Polecam www.krd.pl. sekcja dokumenty, "ustawa o udostępnianiu informacji
    > gospodarczych". Tam się dowiesz dlaczego za niezapłacony rachunek
    > telefoniczny można trafić do BIG-u. (Nie BIK-u!!)

    nie przeceniaj jego możliwości poza 'ROTFL' niewiele potrafi zrozumieć :))