  • 1. Data: 2008-03-25 08:04:23
    Temat: BGŻ - dokument do ulgi odsetkowej
    Od: "Bard" <b...@w...o2.pl>

    Witam!

    Potrzebuje dokument o wysokosci zaplaconych odsetek z BGŻ do obliczenia ulgi
    odsetkowej.
    Dzwonilem do oddzialu i tam powiedzieli mi, ze taki dokument kosztuje 200zł!
    Jedyne co udalo sie wytargowac to to, ze za 2006 i 2007 rok na jednym
    papierku mi dadza, zebym nie musial 2 x 200zl placic.
    Czy ktos potrzebowal taki dokument z BGZ i moze potwierdzic, ze to kosztuje
    az 200zl?
    Jestem ciekawy czy to niedoinformowanie w oddziale czy ogolna praktyka BGZ,
    ze za kartke papieru pobieraja 200zl...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-03-25 10:26:55
    Temat: Re: BGŻ - dokument do ulgi odsetkowej
    Od: "mnemotechnik" <c...@g...pl>

    > Jestem ciekawy czy to niedoinformowanie w oddziale czy ogolna praktyka BGZ,
    > ze za kartke papieru pobieraja 200zl...

    Wszystko jest w tabeli opłat i prowizji:
    http://www.bgz.pl/_itemserver/regulaminy/Prowizje/Pr
    owizjeOsFiz.pdf

    Rozdział 11. p 4.

    Jeśli klient życzy sobie zaświadczenia w trybie ekspresowym, to nawet 300zl.
    Pozdr.

  • 3. Data: 2008-03-25 16:45:10
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2008-03-25 09:04, Użytkownik Bard napisał:
> [...]
    > az 200zl?
    > Jestem ciekawy czy to niedoinformowanie w oddziale czy ogolna praktyka BGZ,

    O kurna. W Millenium chcieli za to 6 zł...
    Może najpierw policz czy się opłaca w ogóle brać. ;)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 4. Data: 2008-03-26 15:05:26
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Bard" <b...@w...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Potrzebuje dokument o wysokosci zaplaconych odsetek z BGŻ do obliczenia
    > ulgi odsetkowej.
    > Dzwonilem do oddzialu i tam powiedzieli mi, ze taki dokument kosztuje
    > 200zł!

    Nie myślałeś żeby olać to zaświadczenie i samemu sobie policzyć ile odsetek
    zapłaciłeś? Chyba BGŻ udostępnia takie dane, które to umozliwiają, nie?

    marekz

  • 5. Data: 2008-03-26 19:59:19
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2008-03-26 16:05, Użytkownik MarekZ napisał:

    > Nie myślałeś żeby olać to zaświadczenie i samemu sobie policzyć ile
    > odsetek zapłaciłeś? Chyba BGŻ udostępnia takie dane, które to
    > umozliwiają, nie?

    Zestawienie musi być wystawione przez bank/SKOK. Tak pisze MF w instrukcji
    do formularza PIT-D:
    "Wysokość wydatków poniesionych na cele mieszkaniowe ustala się na podstawie
    dokumentów stwierdzających ich poniesienie, z tym że wydatki na spłatę
    odsetek od kredytu (pożyczki) mieszkaniowego, o których mowa w części B.1.
    załącznika, ustala się na podstawie dowodu wystawionego przez podmiot
    uprawniony na podstawie przepisów prawa bankowego albo przepisów o
    spółdzielczych kasach oszczędnościowo-kredytowych do udzielenia kredytu
    (pożyczki).
    Dowodów tych nie należy dołączać do zeznania, należy je jednak przechowywać
    do czasu upływu terminu przedawnienia zobowiązania podatkowego."

    --
    Sławomir Szyszło

  • 6. Data: 2008-03-27 00:13:40
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@C...list.pl> napisał w
    wiadomości news:47eaab86$1@news.home.net.pl...

    > Zestawienie musi być wystawione przez bank/SKOK. Tak pisze MF w instrukcji
    > do formularza PIT-D:
    [...]

    No jeśli by go kiedyś potrzebował, to wtedy może o nie wystąpić, ale po co
    teraz?

    marekz

  • 7. Data: 2008-03-27 08:11:07
    Od: "Bard" <b...@w...o2.pl>

> [...]
    owizjeOsFiz.pdf

    > Rozdział 11. p 4.
    >
    > Jeśli klient życzy sobie zaświadczenia w trybie ekspresowym, to nawet

    dzieki za info... nie ma jak zlodziejski bank...

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2008-03-27 08:12:54
    Od: "Bard" <b...@w...o2.pl>

    > O kurna. W Millenium chcieli za to 6 zł...
    > Może najpierw policz czy się opłaca w ogóle brać. ;)

    Oplacac to sie moze i oplaca, tylko dlaczego oddawac czesc tej oplacalnosci
    ;)
    Chyba zrobie tak jak tu nizej MarekZ napisal, policze sam, a w razie czego
    wystapie o zaswiadczenie... tym bardziej, ze to nie jest jednorazowa kwota,
    tylko raz na rok bym musial...

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2008-03-27 08:14:26
    Od: "Bard" <b...@w...o2.pl>

    > Nie myślałeś żeby olać to zaświadczenie i samemu sobie policzyć ile
    > odsetek zapłaciłeś? Chyba BGŻ udostępnia takie dane, które to umozliwiają,
    > nie?

    Dokladnie tak zrobie, rocznie 200zl nie bede wydawal na kartke A4... mialem
    jednak nadzieje, ze w oddziale sie pomylili i ze np. takie zaswiadczenie
    kosztuje 20zl,... a tu zonk...

    pozdrawiam