  • 1. Data: 2014-03-29 11:31:34
    Temat: BGŻ Optima, nie można się wylogować.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Nie wiem czy tylko u mnie, czy u was tak samo.
    Jak zaloguję się do Optimy Firefoxem, to nie ma nigdzie widocznego
    przycisku "wyloguj". Obojętne czy mam włączonego Adblocka, czy nie.
    Przy logowaniu IE wszystko w porządku, przycisk wyloguj jest.
    A przy Firefoxie pozostaje mi tylko zamknięcie strony, brak możliwości
    wylogowania.

  • 2. Data: 2014-03-29 16:24:09
    Temat: Re: BGŻ Optima, nie można się wylogować.
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 29 Mar 2014 11:31:34 +0100, wiatrak napisał(a):

> [...]
    > Przy logowaniu IE wszystko w porządku, przycisk wyloguj jest.
    > A przy Firefoxie pozostaje mi tylko zamknięcie strony, brak możliwości

    Pliki tymczasowe kasowałeś?

  • 3. Data: 2014-03-29 19:20:49
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Pliki tymczasowe kasowałeś?

    Dzięki. Własnie skasowałem, jest już OK.