  • 21. Data: 2015-09-25 13:45:07
    Temat: Re: BGŻ Optima - ewakuacja.
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Saldo początkowe 14 września 2015???

    czyli jesli ja otworzylem konto 17 września, to wszelkie srodki sa Nowe, niezaleznie
    od lania na zewnatrz i lania z zewnatrz do wewnatrz, nawet przy zerwaniu i odlaniu
    Bezkarnej? Niestety nie nadazam, prosze o wyjasnienie.

  • 22. Data: 2015-09-25 13:49:04
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Fri, 25 Sep 2015 13:36:29 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Dla nowych środków, czy dla nowych kont?

    "3. Nowe środki - środki wpłacane na OKO Bonus w trakcie trwania Oferty
    i obliczane na koniec każdego dnia, stanowiące nadwyżkę ponad Saldo
    początkowe, nie więcej niż kwota 100 000 PLN"

    "14. Saldo początkowe - łączne saldo Produktów depozytowych w Banku,
    obliczone na koniec dnia
    25.08.2015 r. odrębnie dla każdego klienta"

    A nowe ma być konto "Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus".

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 23. Data: 2015-09-25 13:52:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Chris94 <c...@p...fm> writes:

> [...]
    > obliczone na koniec dnia
    > 25.08.2015 r. odrębnie dla każdego klienta"
    >
    > A nowe ma być konto "Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus".

    Link zapodasz?
    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    <Elric> no BSD fans ?

  • 24. Data: 2015-09-25 13:56:39
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2015-09-25 o 10:50, WAM pisze:

    > Ale pojechali. No to mają nas. Tylko naszych pieniędzy nie mają :)

    w końcu to teraz BGŻ BNP Optima a to do czegoś zobowiązuje w końcu

    Marcin "lolekanabolek"

  • 25. Data: 2015-09-25 14:14:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
    >Ale pojechali. No to mają nas. Tylko naszych pieniędzy nie mają :)

    No to czekamy na efekty ?

    Jak myslicie - beda jeszcze lepsze promocje, czy dyskretnie wycofaja
    sie z tego warunku ?

    A moze nie trzeba im tych pieniedzy ?

    J.

  • 26. Data: 2015-09-25 15:53:42
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-09-25 14:14, J.F. wrote:

    > No to czekamy na efekty ?
    >
    > Jak myslicie - beda jeszcze lepsze promocje, czy dyskretnie wycofaja sie
    > z tego warunku ?

    Jak niby mozna wycofac sie "dyskretnie" z warunku, ktory umiescilo sie
    na w odnosniku z glownej strony i zapoznala sie z nim pewnie wiekszosc
    zainteresowanych?

    Takich wycofanych srodkow zapewne sa jakies promile. Raczej zakladaja
    ze czesc z nich i tak pewnie wroci.

    --

    memento lorem ipsum

  • 27. Data: 2015-09-25 16:08:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-09-25 14:14, J.F. wrote:
> [...]

    >sie
    >na w odnosniku z glownej strony i zapoznala sie z nim pewnie

    Zrobi sie nowy regulamin, zmieni ten 14.09 na 24.09, rozesle
    informacje e-mailem do potencjalnych zainteresowanych :-)

    >Takich wycofanych srodkow zapewne sa jakies promile.

    Pewnie tak, skoro do tej pory im to nie przeszkadzalo.

    >Raczej zakladaja ze czesc z nich i tak pewnie wroci.

    No, jesli to jest wiecej niz promile, to moga sie przejechac na tym
    zalozeniu.
    A tak swoja droga - to jaka jest przecietna plynnosc banku - czy nie
    rzedu pojedynczych procent ?

    J.

  • 28. Data: 2015-09-25 17:31:25
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Fri, 25 Sep 2015 13:52:40 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Link zapodasz?

    http://www.ingbank.pl/indywidualni/oszczednosci/kont
    a-oszczednosciowe/otwarte-konto-oszczednosciowe-bonu

    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 29. Data: 2015-09-26 18:28:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" t...@4...com

    > Ale pojechali. No to mają nas. Tylko naszych pieniędzy nie mają :)

    Mają pomyje -- odsetki wrześniowe. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2015-09-26 18:31:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Glaukon" f...@g...co

> [...]

    : sa Nowe, niezaleznie od lania na zewnatrz i lania z zewnatrz do
    : wewnatrz, nawet przy zerwaniu i odlaniu Bezkarnej?

    IMO nie są nowe -- Bezkarna zawiera stare środki, jeśli zahacza
    o 14 września.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'