  • 1. Data: 2012-09-10 12:37:03
    Temat: BGZ 300zl i Krakow
    Od: ls <l...@w...pl>

    Czy ktos obczail w Krakowie fajna Zabke, w ktorej zaplacimy BGZtem za rachunki?
    Pytam, bo podszedlem do Zabki na Rakowickiej i przeczytalem kartke: terminal nie
    dziala :(
    Nie chce mi sie obskakiwac wszystkich Zabek w Krakowie, bo koszty obskakiwania zjedza
    moje 50zl ;)
    Najbardziej interesuje mnie poludnie lub wschod, wzglednie centrum.
    Interesuja mnie tez miejsca w Krk, gdzie zrobilbym keszbek BGZtem (Mastercard)- moze
    ktos zna?
    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2012-09-10 12:48:21
    Temat: Re: BGZ 300zl i Krakow
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-10 12:37, ls pisze:
    > Czy ktos obczail w Krakowie fajna Zabke, w ktorej zaplacimy BGZtem za rachunki?
    > Pytam, bo podszedlem do Zabki na Rakowickiej i przeczytalem kartke: terminal nie
    dziala :(

    Trza zadzwonić do BOK centrali Żabki, oni zjebią kogo trzeba i zacznie
    działać.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-09-10 20:33:49
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W dniu poniedziałek, 10 września 2012 12:37:04 UTC+2 użytkownik ls napisał:
    > Czy ktos obczail w Krakowie fajna Zabke, w ktorej zaplacimy BGZtem za rachunki?

    A mnie interesowałaby odpowiedź na analogiczne pytanie dot. Warszawy...

  • 4. Data: 2012-09-18 07:59:03
    Od: ls <l...@w...pl>

> [...]
    >
    > Pytam, bo podszedlem do Zabki na Rakowickiej i przeczytalem kartke: terminal nie

    Przetestowalem 2 Zabki w Krakowie:
    1) ul. Dworcowa - OK
    2) ul. Ulanow - tylko gotowka, nie przyjmuja karta :(
    W Wieliczce przy ul. Pilsudskiego - tez OK

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2012-09-18 08:35:50
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-18 07:59, ls pisze:

    > 2) ul. Ulanow - tylko gotowka, nie przyjmuja karta :(
    > W Wieliczce przy ul. Pilsudskiego - tez OK

    Powtarzam: dzwoni się do BOK w centrali Żabki i za godzinę już karta działa.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 6. Data: 2012-09-18 11:25:00
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości

    > Powtarzam: dzwoni się do BOK w centrali Żabki i za godzinę już karta działa.

    W moim miescie sa AZ 3 zabki :)
    ale jedna w poblizu, wiec az ciekawosci zagladne czy terminal działa

  • 7. Data: 2012-09-18 12:06:23
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 18 września 2012 08:36:19 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:

    > Powtarzam: dzwoni się do BOK w centrali Żabki i za godzinę już karta działa.

    Pisalem ws Rakowickiej i Ulanow za pom. formularza kontaktowego na stronie Zabki.
    Nie dostalem odpowiedzi.
    Czy przez BOK rozumiesz nr (0-61) 856-37-00?
    Dzwonilem, powiedzialem swoje - maja sie kontaktowac, zobaczymy.

    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2012-09-18 17:13:49
    Od: z...@g...com

    > Interesuja mnie tez miejsca w Krk, gdzie zrobilbym keszbek BGZtem (Mastercard)-
> [...]

    Coś przegapiłem bo zdaje się że jeśli chodzi o wydanie 300 była mowa a zapłaceniu
    rachunków a nie keszbek?

  • 9. Data: 2012-09-19 08:12:22
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 18 września 2012 17:13:50 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
    moze ktos zna?

    > Coś przegapiłem bo zdaje się że jeśli chodzi o wydanie 300 była mowa a zapłaceniu
    rachunków a nie keszbek?

    Zeby wykrecic BGZ-tem 300zl/mc mozna:
    - zaplacic rachunki w Zabce, gdzie do 500zl mamy prowizje 1.89zl,
    - zrobic 2x keszbek - prowizja 2 x 0.50 = 1zl

    Keszbek teoretycznie wyjdzie taniej, choc trzeba cos przy okazji kupic.
    Tyle, ze nie wiem, gdzie taki keszbek mozna zrobic, stad moje pytanie

    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2012-09-19 10:04:20
    Od: z...@g...com

    Z tym keszbekiem to chyba nie jest takie oczywiste.
    Odgrzebałem stary wątek i koledze ta operacja podeszła pod pozycję inne.
    A inne to nie to samo co płatności kartą.
    Jest więc ryzyko.
    No ale za miesiąc na pewno będziemy mądrzejsi.

    Zibo