  • 11. Data: 2019-01-06 21:25:08
    Temat: Re: Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Pewnie o zasadę chodzi.
    Bo odsetki od depozytów teraz tak marne, że nie warto się bawić. Ale jak ktoś lubi...

  • 12. Data: 2019-01-06 21:31:51
    Od: mmk <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 21:25:09 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Pewnie o zasadę chodzi.
    > Bo odsetki od depozytów teraz tak marne, że nie warto się bawić. Ale jak ktoś
    lubi...

    No, bez przesady. 3,9% w Idea Bank piechotą nie chodzi... ;-)
    Ale owszem, bardziej chodzi o lepsze samopoczucie, że to my zarabiamy na banku, a nie
    na odwrót, niż o jakiś wielki zarobek.

  • 13. Data: 2019-01-06 21:33:31
    Od: mmk <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 19:37:54 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
    > Na czym polega Rewolwer?
    > Po raz kolejny tutaj czytam o takiej operacji, a nie znajduję nigdzie
    > wyjaśnienia.

    Rewolwer = Revolut (https://www.revolut.com/pl-PL/).
    Do niedawna parabank, obecnie już z europejską licencją bankową, choć na razie ważną
    tylko na Litwie.
    Jednym ze sposobów doładowania konta w Revolucie jest obciążanie podpiętej do konta w
    R. karty kredytowej. Niektóre banki traktują takie obciążenia jak normalne transakcje
    bezgotówkowe, tzn. wliczające się do tzw. grace period, zwalniające z opłat za
    korzystanie z karty oraz premiowane moneybackiem (o ile dana KK daje w ogóle
    moneyback).

  • 14. Data: 2019-01-06 21:36:57
    Od: mmk <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 21:31:52 UTC+1 użytkownik mmk napisał:

    > No, bez przesady. 3,9% w Idea Bank piechotą nie chodzi... ;-)
    > Ale owszem, bardziej chodzi o lepsze samopoczucie, że to my zarabiamy na banku, a
    nie na odwrót, niż o jakiś wielki zarobek.

    A jak się jeszcze doliczy moneyback, to na waciki będzie jak znalazł ;-)

  • 15. Data: 2019-01-06 21:48:46
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 06.01.2019 21:36, mmk wrote:

    nie na odwrót, niż o jakiś wielki zarobek.

    > A jak się jeszcze doliczy moneyback, to na waciki będzie jak znalazł ;-)

    A które KK dają moneyback za doładowanie Revoluta?

    JaceK

  • 16. Data: 2019-01-06 22:00:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-06 o 21:33, mmk pisze:

    > Rewolwer = Revolut (https://www.revolut.com/pl-PL/).

    Ooo!
    Co to Revolut, to ja dobrze wiem, nie miałem pojęcia, że ktoś normalny
    może pisać coś innego zamiast normalnej nazwy.
    Nigdy nie wpadłbym na pomysł, żeby jakieś gimbazowe odzywki tutaj stosować.
    A skąd tutaj jakieś gimbusy?
    Wydawało mi się, że gimbaza tutaj nie powinna zaglądać.
    Że tylko w swoim towarzystwie swoich ksywek używają, bo z niewiadomych
    przyczyn uważają, że wysłowić się poprawnie to hańba...
    Jak widać, dojrzałość niekoniecznie przychodzi z wiekiem. :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 17. Data: 2019-01-07 07:43:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 21:48:48 UTC+1 użytkownik JaceK napisał:

    a nie na odwrót, niż o jakiś wielki zarobek.

    > A które KK dają moneyback za doładowanie Revoluta?

    Turbokarta z santander consumer.

  • 18. Data: 2019-01-07 07:46:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 21:36:59 UTC+1 użytkownik mmk napisał:

    nie na odwrót, niż o jakiś wielki zarobek.

    > A jak się jeszcze doliczy moneyback, to na waciki będzie jak znalazł ;-)

    A, z moneyback to już się sensownie robi, tyle że odchodzimy od tematu płacenia
    rachunków (3k to mało kto raczej misięcznie płaci). Oraz coraz bardziej od
    przestrzegania fair use policy, co może skutkować zacięciem się broni palnej :(

  • 19. Data: 2019-01-07 07:54:36
    Od: ń <k...@t...sie>

    Bo banki są dziwne.
    Każą sobie płacić za zrobienie przelewu, ale płacą Tobie za płacenie kartą.

    -----

  • 20. Data: 2019-01-07 09:26:50
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > Ale owszem, bardziej chodzi o lepsze samopoczucie, że to my zarabiamy na banku, a
    nie na odwrót, niż o jakiś wielki zarobek.

    Z 1500zł miesiecznie różnych rachunków płacę

    Ledwo na flaszkę bym zarobił rocznie gdybym ta kase w idea Bank trzymał
    Ale z BM korzystam od kilku lat to fakt, ale nie dla oszczędności a dla wygody bo
    sami ściągają rachunki od dostawców i płace tylko raz wspólnym przelewem
    I teraz jak opłaty ponoć wprowadzili to za tę wygodę skłonny będę im zapłacić pewnie.