  • 21. Data: 2015-04-22 17:35:06
    Temat: Re: Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > On 2015-04-22, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nijak. Ale:
    > a) kosztuje majmniej czasu
    Jak kogo.

    > b) jest najbardziej efektywne
    Pozwolę się nie zgodzić. (Ze statysttyk wynika, ze o wiele lepsze efekty
    dają rble)

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    If he should ever change his faith, it'll be because he no longer thinks

  • 22. Data: 2015-04-22 23:15:34
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Wed, 22 Apr 2015 17:03:19 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > No i co to zmieni/jak to rozwiąże problem, a w szczególności:
    > jak to rozwiąże problem systemowo?

    Chyba rozwiązuje, bo od czasu gdy zacząłem stosować tę metodę, to dość
    krótkim czasie z polskich firm przestałem dostawać spam.
    A na spam angielskojęzyczny, to mam MailWashera.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 23. Data: 2015-04-23 00:31:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-22, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Pozwolę się nie zgodzić. (Ze statysttyk wynika, ze o wiele lepsze efekty
    > dają rble)

    Ale piszemy o rzeczach które może zrobic zwykły użytkownik, nie
    administrator, czy PU. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 24. Data: 2015-04-23 13:21:15
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-04-22 o 13:34, Chris94 pisze:
    > Ja korzystam z programu MailWasher, jest bardzo skuteczny i bez niego
    > bym zginął.
    > Obecnie to jest program komercyjny (ja pozostałem przy starej wersji
    > shareware), ale wypróbuj jego darmową wersję, może Ci podejdzie.
    > http://www.mailwasher.net/

    Dziękuję, korzystałem przez kilka lat, ale już kawał czasu temu
    zmieniłem go na MMM (MagicMailMonitor). Na tyle dawno, że już nie
    pamiętam co mi w MailWasherze przeszkadzało.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2015-04-24 12:29:10
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-04-22 o 23:15, Chris94 pisze:

    > Chyba rozwiązuje, bo od czasu gdy zacząłem stosować tę metodę, to dość
    > krótkim czasie z polskich firm przestałem dostawać spam.
    > A na spam angielskojęzyczny, to mam MailWashera.

    A jak się bronić przed telefonami "komputer wylosował Pana numer"?
    W zasadzie można im skoczyć :(

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2015-04-24 14:54:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-04-24 o 12:29, Miroo pisze:

    > A jak się bronić przed telefonami "komputer wylosował Pana numer"?
    > W zasadzie można im skoczyć :(

    Włączyć blokadę połączeń przych z numerów zastrz.

    --
    Pete

  • 27. Data: 2015-04-24 15:23:28
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-04-24 o 14:54, Pete pisze:

    > Włączyć blokadę połączeń przych z numerów zastrz.

    Numer nie był zastrzeżony. Na oko zwykły warszawski.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2015-04-25 11:07:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Miroo napisał(a) :
> [...]

    Ja to już włączyłem, ale to ledwo z poniżej ćwierci sk...

    > Numer nie był zastrzeżony. Na oko zwykły warszawski.

    Czasem wrocławski, czasem śląski. Próbowałem zadzwonić na
    prezentowane numery. Zgłasza się automat centrali, że numer nie
    istnieje.

    I jak tu odfiltrować typków? Także na stacjonarnym. Nie tylko
    banksterów.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 29. Data: 2015-05-01 21:00:12
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu piątek, 24 kwietnia 2015 12:29:36 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:
    > W dniu 2015-04-22 o 23:15, Chris94 pisze:

    > A jak się bronić przed telefonami "komputer wylosował Pana numer"?
    > W zasadzie można im skoczyć :(

    Poinformować, że rozmowa jest nagrywana.- Sami się rozłączą.
    -
    Pozdrawiam
    JM

  • 30. Data: 2015-08-31 08:59:00

    Przebijają się przez blokadę, przynajmniej od czasu do czasu.

    -----