  • 11. Data: 2015-04-21 17:27:52
    Temat: Re: Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-21, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > "Po co walczyć ze spamerami, skoro można se filtry pozakładać ..."
    > "i jeszcze raz ...."
    > "i jeszcze raz ..."
    > i tak do usranej śmierci.

    Yep. To zajmuje "i jeszcze raz... 1 minutę".
    A Tobie się wydaje, że odwołasz raz zgodę i magicznie cały spam internetu
    zniknie? Mwahaha, tyle powiem :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2015-04-21 17:36:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

> [...]
    >
    > Yep. To zajmuje "i jeszcze raz... 1 minutę".
    > A Tobie się wydaje, że odwołasz raz zgodę i magicznie cały spam internetu
    Gdzie ja pisałem o odwoływaniu zgody?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 13. Data: 2015-04-21 19:45:02
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-21, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Gdzie ja pisałem o odwoływaniu zgody?

    No to jakie widzisz inne rozwiązanie?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2015-04-22 01:36:35
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Tue, 21 Apr 2015 19:45:02 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > No to jakie widzisz inne rozwiązanie?

    Zażądać żeby bank podał, kiedy i w jakich okolicznościach bank uzyskał
    zgodę na wysyłanie do klienta informacji marketingowych.
    Kilkakrotnie przerabiałem ten temat, zawsze pomagało.
    A żeby było ciekawiej, to kiedyś dowiedziałem się, że takiej zgody
    udzieliłem podczas jakiejś zbiorowej imprezy w obcym mieście, na której
    na pewno nie byłem!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 15. Data: 2015-04-22 09:10:24
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > On 2014-02-01, Marcin <M...@a...aaa> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A nie umiesz sobie filtrów założyć? Serio, lepiej się pieniaczyć
    > i _nie_ rozwiązać problemu niż poklikać 2 minuty i mieć spokój?

    Ostatnio jakieś bydlę dodało mój adres do jakiegoś spambota i dziennie
    dostaję 50-100 maili mniej więcej na ten sam temat (inwestycje,
    pieniądze, po polsku), po kilka razy te same maile.
    Problem jest taki, że nie znalazłem sposobu na odfiltrowanie tych maili.
    Nie mają żadnego wspólnego znacznika, fragmentu nagłówka itp.
    Ktoś się postarał, żeby były maksymalnie "czyste".
    Póki co dodaję do antyspamu po tematach, ale ich liczba zbliża się już
    do setki i wciąż dochodzą nowe. Jak z tym walczyć?
    Z konta e-mail nie chcę rezygnować.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2015-04-22 09:12:25
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-04-22 o 01:36, Chris94 pisze:

> [...]
    > A żeby było ciekawiej, to kiedyś dowiedziałem się, że takiej zgody
    > udzieliłem podczas jakiejś zbiorowej imprezy w obcym mieście, na której

    No właśnie. Też się ostatnio ze zdziwieniem dowiedziałem, że wyraziłem
    taką zgodę, chociaż na 100% zawsze odmawiam, wykreślam itp
    Na stronie WWW zgody nie ma, a w systemie bankowym u pani z okienka
    zgoda jest.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2015-04-22 13:34:38
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Wed, 22 Apr 2015 09:10:24 +0200, Miroo napisał(a):

> [...]
    > Póki co dodaję do antyspamu po tematach, ale ich liczba zbliża się już
    > do setki i wciąż dochodzą nowe. Jak z tym walczyć?

    Ja korzystam z programu MailWasher, jest bardzo skuteczny i bez niego
    bym zginął.
    Obecnie to jest program komercyjny (ja pozostałem przy starej wersji
    shareware), ale wypróbuj jego darmową wersję, może Ci podejdzie.
    http://www.mailwasher.net/

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 18. Data: 2015-04-22 17:03:19
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-21, Chris94 <c...@p...fm> wrote:

    [...]

    > Zażądać żeby bank podał, kiedy i w jakich okolicznościach bank uzyskał
    > zgodę na wysyłanie do klienta informacji marketingowych.

    No i co to zmieni/jak to rozwiąże problem, a w szczególności:
    jak to rozwiąże problem systemowo?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2015-04-22 17:10:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > On 2015-04-21, Chris94 <c...@p...fm> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No i co to zmieni/jak to rozwiąże problem, a w szczególności:
    > jak to rozwiąże problem systemowo?
    A jak rozwiąże systemowo tworzenie kolejnych filtrów?
    Karanie za morderstwa też nie wszystkich odstrasza.

    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 20. Data: 2015-04-22 17:27:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-22, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > A jak rozwiąże systemowo tworzenie kolejnych filtrów?

    Nijak. Ale:
    a) kosztuje majmniej czasu
    b) jest najbardziej efektywne
    c) jest najprostsze