  • 11. Data: 2010-06-01 19:00:07
    Temat: Re: Alior - zmiana typu KK - jakość obsługi
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-01 19:18, Mithos pisze:
    > Jeśli nie spełnisz pewnych warunków to za kartę zapłacisz nie 5 PLN, a 9
    > PLN:)
    >
    > Pocieszeniem jest lokata nocna, które odpowiada rzeczywistemu
    > oprocentowaniu rachunku na poziomie 2,5%.

    Nie miałam tego w ING Banku. Co to jest ta lokata nocna?
    Jakiś lokowanie pieniędzy na procent? Przy rejestracji konta osobistego
    nie zaznaczyłam tej opcji.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-06-01 20:46:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 17:33:06 +0200, Mithos napisał(a):

    > Tandem Alior + mBank sprawdza mi się całkiem nieźle. Chociaż mógłbym
    > zamienić Aliora na coś innego, bo bezpłatność bankomatów to teraz żaden
    > rarytas, a do niczego innego ich konta nie używam (pomijając KK, której
    > aktualnie nie mam i jak tak dalej pójdzie to nie będę miał, bo stracę
    > cierpliwość).

    Jak z Aliorem Ci nie pójdzie to wtedy test dbnetu albo może nowa promocja
    w Citi?

    Xenocide

  • 13. Data: 2010-06-01 20:55:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 20:46:05 +0000, xbartx napisał(a):

    > Jak z Aliorem Ci nie pójdzie to wtedy test dbnetu albo może nowa
    > promocja w Citi?

    A później tournee po bankach gminnych.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 14. Data: 2010-06-01 20:59:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 20:55:03 +0000, Olgierd napisał(a):

    > A później tournee po bankach gminnych.

    Skoro pojawiają się wisienki to trzeba wyjadać a że liczba banków w pl
    jest skończona, to w końcu historia musi zatoczyć koło ;)

    Xenocide

  • 15. Data: 2010-06-01 21:05:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-06-01 22:46, xbartx pisze:
    > Jak z Aliorem Ci nie pójdzie to wtedy test dbnetu albo może nowa promocja
    > w Citi?

    Alior mam do wypłat z bankomatów i do tego mi się sprawdza :) Ostatnio
    wypłacam sporo, a ich karta przez cały rok zawiodła mnie "aż" raz.
    Natomiast na KK to głównie zarabia bank, ja niewiele (jedynie cashback,
    który teraz na nowych zasadach będzie mi dawał marginalny bonus) więc
    mogę się bez tego obejść, zwłaszcza że dotychczas zapasowa karta mBanku
    okazuje się sprawdzać zupełnie wystarczająco. Najwyżej sobie jeszcze
    zwiększę limit.

    Natomiast nie wiem jak się to będzie opłacać bankowi, bo nic na mnie nie
    zarobią (na ROR trzymam tyle, że opłata miesięczną za kartę się niweluje
    i coś tam zostaje), innych produktów u nich nie mam, a wypłat dokonuję
    sporo i to na małe kwoty :) Ale to już problem Aliora :)

    Nawet chciałem założyć konto w BZWBK żeby zgarnąć 100 PLN, myślałem też
    o nowej KK DBNET (partnerska z PC) ale jakoś mi się nie chce :) Chyba
    się na to wszystko robię za stary i zbyt leniwy :)

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2010-06-01 21:20:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-06-01 21:00, Animka pisze:
    > Nie miałam tego w ING Banku. Co to jest ta lokata nocna?
    > Jakiś lokowanie pieniędzy na procent? Przy rejestracji konta osobistego
    > nie zaznaczyłam tej opcji.

    Połowa środków w nocy pracuje na 5%. Czyli wychodzi na to samo jakby
    całość pracowała na 2,5% przez cały dzień.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2010-06-01 23:01:12
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Jak z Aliorem Ci nie pójdzie to wtedy test dbnetu albo może nowa promocja
    > w Citi?

    Ale w Aliorze jest hydraulik, szklarz, lekarz i specjalista od naprawy
    AGD za darmo w ramach Assistance.

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-06-01 23:11:50
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-01 23:20, Mithos pisze:

    > Połowa środków w nocy pracuje na 5%. Czyli wychodzi na to samo jakby
    > całość pracowała na 2,5% przez cały dzień.

    Ale chyba nie na koncie osobistym?
    Jeszcze nie jestem obeznana, bo pieniądze mi wpłyną pierwszy raz dopiero
    pod koniec czerwca.

    Tak przy okazji dodam (fakt, że nie na temat), iż pozbyłam się w
    Polbanku "Kredytu Bezpiecznego" i już mi nie będą zabierali co m-c 10
    zł. za kartę + ok. 40 zł odsetek. Jednak sporo na mnie zarobili i
    żałuję, że tego nie zrobiłam wcześniej.

    --
    animka