eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - zmiana typu KK - jakość obsługi › Alior - zmiana typu KK - jakość obsługi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Alior - zmiana typu KK - jakość obsługi
    Date: Tue, 01 Jun 2010 11:06:31 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 47
    Message-ID: <hu2iir$mt0$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: acwk217.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1275383195 23456 83.11.142.217 (1 Jun 2010 09:06:35 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Jun 2010 09:06:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:528810
    [ ukryj nagłówki ]

    Nie tak dawno temu zorientowałem się, że nie wyrobię limitu, który bank
    ustalił do zwolnienia z opłaty rocznej (30k PLN) - wcześniej bank
    zmienił próg z 20k do 30k PLN.

    Postanowiłem więc kartę zamknąć i wyrobić nową (tym razem Silver z
    mniejszymi progami). Złożyłem w placówce stosowne wypowiedzenie i
    jednocześnie wniosek o nową KK (tak też mi polecono zrobić, bo podobno
    inaczej "nie da się").

    Całe zadłużenie zostało spłacone i tu kuriozum nr #1 : nastąpił zwrot
    cashback i powstała nadpłata, której bank nie potrafi z karty przelać na
    normalny rachunek.

    Dodatkowo kuriozum nr #2 : poinformowano mnie, że jednak bank zamieni
    moją starą kartę na nową tylko, że na chwilę obecną "nie wiemy jak".
    Sugestia, że tym razem chcę trochę mniejszy limit pozostała niezauważona.

    Cała sytuacja trwa już ponad 2 tygodnie (od 14 czerwca), infolinia jest
    bezradna "proszę dowiadywać się w oddziale, bo my tego nie procedujemy",
    a oddział mówi "proszę czekać, czekamy ina instrukcje jak to zrobić".

    Tutaj chciałbym właśnie podważyć mit oddziału i bezpośredniego
    załatwiania spraw. Jedyne co można w takim przypadku zrobić bezpośrednio
    to wyżyć się na niewinnym pracowniku obsługi klienta, czego jednak nie
    mam zamiaru robić.

    Z drugiej strony ostatnie kilkanaście spraw w mBanku załatwiłem w
    zasadzie jedynie przez ich system www. O wszystkim można było przeczytać
    w historii postępu więc dokładnie wiedziałem co się dzieje i na jakim
    etapie jest dana sprawa. Jedyny problem miałem z formatem wyciągów, bo
    udało się dopiero po 3 reklamacji. Tym niemniej wszystkie procesy
    przebiegały sprawniej i wygodniej.
    Po podpisaniu umowy ramowej, bank jakoś sam wyliczył sobie moją zdolność
    (zdziwiło mnie, że jest ona taka wysoka, bo przecież nie wpływa tam moje
    wynagrodzenie, a jedynie jakieś tam środki na przelewy, sporadycznie
    wpłaty za aukcje Allegro, plus kiedyś coś na rachunki oszczędnościowe -
    to ostatnie już nieaktualne).
    Swobodna zmiana limitu na KK odbywa się w zasadzie sama (czeka się 1-2
    dni), auto ubezpieczyłem sam itp.
    Całą resztę spraw załatwiałem korespondencyjnie i poza jedną wpadką
    chyba 5 lat temu, nic dziwnego mi się w mBanku nie stało.
    A oddziałów nie mają. Szkoda, że ich oferta trochę podupadła choć
    niektóre produkty mają nadał całkiem fajne.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1