  • 1. Data: 2008-12-24 08:21:38
    Temat: Alior stawia wino ;-)
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dostałem właśnie mejla z Aliora ;-) jako przeprosiny dla karciarzy --
    wdrożenia pełnej obsługi kart przez internet (w tym przelewów i wyciągów)
    nie będzie w tym roku ;-) -- przyślą butelkę wina.
    Ja tam za winem bardzo nie jestem, ale dobre i to ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 2. Data: 2008-12-24 08:25:09
    Temat: Re: Alior stawia wino ;-)
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 24 Gru, 09:21, Olgierd <n...@r...org> wrote:
> [...]
    > nie będzie w tym roku ;-) -- przyślą butelkę wina.
    > Ja tam za winem bardzo nie jestem, ale dobre i to ;-)

    A ja nadal nie moge odsłuchac PIN-u do mojej debetówki tak więc
    jestem w podobnej sytuacji jak Ty - mam debetówkę ale bez PINu i mogę
    sobie wypłacać z bankomatów do woli :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2008-12-24 08:33:02
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    Olgierd <n...@r...org> napisał(a):

> [...]
    > nie będzie w tym roku ;-) -- przyślą butelkę wina.
    > Ja tam za winem bardzo nie jestem, ale dobre i to ;-)

    no wiesz, nie ma sie co cieszyc, na lokacie z pieniedzy z karty zarobilbys
    wiecej niz te 3,70 + koszt wysylki :-)

  • 4. Data: 2008-12-24 08:50:35
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 24 Dec 2008 08:33:02 +0000, autor napisał(a):

    > no wiesz, nie ma sie co cieszyc, na lokacie z pieniedzy z karty
    > zarobilbys wiecej niz te 3,70 + koszt wysylki

    Ja myślę, że to będzie jakieś dobre, włoskie wino ;-) z Toskanii na ten
    przykład. Oby nie wytrawne.

  • 5. Data: 2008-12-24 09:11:45
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 24 Gru, 09:50, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Ja myślę, że to będzie jakieś dobre, włoskie wino ;-) z Toskanii na ten
    > przykład. Oby nie wytrawne.

    Zawsze możesz wystawić to wino na allegro :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 6. Data: 2008-12-24 09:15:30
    Od: Pts <p...@p...pl>

    Olgierd pisze:
> [...]
    > nie będzie w tym roku ;-) -- przyślą butelkę wina.
    > Ja tam za winem bardzo nie jestem, ale dobre i to ;-)

    Nie mogę pojąć jak można wypuścić tak niedopracowany i wadliwie
    działający system transakcyjny. Już nieważne że połowa opcji w nim nie
    działa ale oni mają problemy ze wszystkim - kolega jakiś czas temu sobie
    założył rora z overnightem i się teraz zorientował że od każdej wypłaty
    z bankomatu krajowego pobiera mu 5zł prowizji ;). Sam widziałem na
    własne oczy (nie jest to konto walutowe itp, zwykły ROR i karta do niego).

    A mistrzostwo świata to infolinia i ludzie tam pracujący. Po zadaniu
    najprostszego pytania (typu ile można mieć max. rachunków ROR) każą
    czekać i się kontaktują z kimś bardziej kompetentnym. Przecież ja -
    czytając tą grupę wiem więcej niż tamte osoby. Mam wrażenie że zrobili
    łapankę na ulicy i bez żadnych szkoleń dopuścili tamtych do pracy.

    Sie pytam, gdzie jest ta wyższa kultura bankowości? Na każdej linii -
    totalne dno. I żadne parasole gratis podczas otwierania lokat lub
    sikacze w ramach przeprosin za brak funkcjonalności przy KK tego nie
    zmienią. Oni powinni wystartować ale pod koniec 2009 roku.

    Żenujące.

  • 7. Data: 2008-12-24 09:28:58
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 24 Dec 2008 01:11:45 -0800, Jacek Erazmus napisał(a):

    > Zawsze możesz wystawić to wino na allegro

    Wytrawne? Takie piją tylko koneserzy. A koneser nie kupi wina na
    Allegro ;-)
    Wesołych Świąt!

  • 8. Data: 2008-12-24 10:17:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 24 Dec 2008 00:25:09 -0800, Jacek Erazmus napisał(a):

    > A ja nadal nie moge odsłuchac PIN-u do mojej debetówki tak więc jestem
    > w podobnej sytuacji jak Ty - mam debetówkę ale bez PINu i mogę sobie
    > wypłacać z bankomatów do woli :)

    Podobno pomaga zastrzeżenia i wyrobienie nowej. Z tego co pamiętam mieli
    wyrabiać na miejscu w oddziale, ale nie mam pojęcia czy to działa.

    Xenocide

  • 9. Data: 2008-12-24 10:25:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 24 Dec 2008 08:50:35 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Ja myślę, że to będzie jakieś dobre, włoskie wino ;-) z Toskanii na ten
    > przykład. Oby nie wytrawne.

    Jeżeli ma być dobre to tylko wytrawne!

    Xenocide

  • 10. Data: 2008-12-24 10:53:55
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 24 Gru, 10:28, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Wytrawne? Takie piją tylko koneserzy. A koneser nie kupi wina na
    > Allegro ;-)
    > Wesołych Świąt!

    Myśle że za te Twoje wszystkie napastliwe artykuły wyślą Ci jakiegoś
    sikacza Cin Cin ;)

    --
    pozdrawiam,

    Erazmus