  • 1. Data: 2009-11-07 10:52:04
    Temat: Alior opłaty
    Od: "paul" <U...@g...pl>

    Witam

    Którego dnia miesiąca pobierają prowizje za karty ??

    Zastanawiam się nad kontynuacją karty po promocji...

    paul

  • 2. Data: 2009-11-07 10:57:44
    Temat: Re: Alior opłaty
    Od: Ra <a...@a...com>

    paul pisze:
    > Witam
    >
    > Którego dnia miesiąca pobierają prowizje za karty ??
    >
    > Zastanawiam się nad kontynuacją karty po promocji...
    >
    > paul

    BTW widzę że dla nowych klientów już nie ma 1% cash back

  • 3. Data: 2009-11-07 12:28:32
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Ra" <a...@a...com> wrote in message news:hd3j9t$ued$1@node1.news.atman.pl...

    > BTW widzę że dla nowych klientów już nie ma 1% cash back

    Cash back jest nadal dla karty kredytowej np. Silver-informacja na stronie.
    Dla debetowych bylo i jest dla konta zakupowego, ktore jest platne, takze
    gra niewarta zachodu, bo nie dosc, ze placisz wlasnymi pieniedzmi, to
    dodatkowo musisz zaplacic za konto. Cash back ma sens dla KK.

  • 4. Data: 2009-11-07 12:31:36
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > gra niewarta zachodu, bo nie dosc, ze placisz wlasnymi pieniedzmi, to
    > dodatkowo musisz zaplacic za konto. Cash back ma sens dla KK.
    Faktycznie zmniejszyli go do 0.5%, chyba, ze ktos placi dodatkowo za
    ubezpieczenia do karty to wtedy 1%.

  • 5. Data: 2009-11-07 14:28:45
    Od: BK <b...@g...com>

    On 7 Lis, 13:31, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > Faktycznie zmniejszyli go do 0.5%, chyba, ze ktos placi dodatkowo za
    > ubezpieczenia do karty to wtedy 1%.

    Przy silver i gold. Przy platynie nadal pelne 1%, podobnie zachowane
    sa cashbacki lotnicze i samochodowe.

  • 6. Data: 2009-11-07 15:43:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof pisze:
    > Faktycznie zmniejszyli go do 0.5%, chyba, ze ktos placi dodatkowo za
    > ubezpieczenia do karty to wtedy 1%.

    ROTFL.

    Dzisiaj idąc sobie ulicą myślałem o tym, że w zasadzie wykręciłem już
    limit wymagany do zwolnienia z opłaty za kolejny rok. Jednocześnie
    przypomniałem sobie o tym, że prawie ZAWSZE jak wykręcam taki limit to
    coś się dzieje z bankiem/kartą i taki produkt jestem zmuszony zamknąć,
    bo staje się mniej atrakcyjny.

    Wchodzę do domu, patrzę i widzę, że w kolejnym okresie cashback będzie
    zmniejszony do symbolicznej wartości więc już dalej nic nie muszę
    wykręcać, bo karta bez żadnych bonusów z takim marnym zwrotem jest mało
    atrakcyjna.

    Czekam jeszcze jakie to opłaty wprowadzi Alior, bo już tutaj na grupie
    podobno komuś bank to telefonicznie zapowiadał.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-11-07 16:56:30
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 7 Lis, 16:43, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Czekam jeszcze jakie to opłaty wprowadzi Alior, bo już tutaj na grupie
    > podobno komuś bank to telefonicznie zapowiadał.

    Ja zamykałem konto w oddziale w piątek to bankierka zachęcała mnie do
    skorzystania z kk aliora ze względu na cashback. Gdy zwróciłem jej
    uwagę że oferta się im mocno popsuła to przyznała mi racje.
    Ja się ciesze że załapałem się na KK Era Polbanku gdzie jest 1 %
    cashbacku a zwrot opłaty już za 36 transakcji :)
    Niestety podgląd internetowy do karty bardzo mizerny.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 8. Data: 2009-11-07 17:03:54
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 07 Nov 2009 16:43:12 +0100, Mithos wrote:

> [...]
    > zmniejszony do symbolicznej wartości więc już dalej nic nie muszę
    > wykręcać, bo karta bez żadnych bonusów z takim marnym zwrotem jest mało

    A gdzie to widzisz?

    "Jeżeli podpiszesz umowę kredytową po 1 listopada 2009 r., wysokość
    CashBack uzależniona będzie od wykupienia nieobowiązkowego pakietu
    ubezpieczeń. Jeśli się na niego zdecydujesz, otrzymywać będziesz zwrot w
    wysokości 1% wartości dokonywanych zakupów, w przeciwnym przypadku zwrócimy
    Ci 0,5%.

    Dla dotychczasowych Klientów warunki usługi CashBack nie ulegają zmianie."

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 9. Data: 2009-11-07 17:59:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:
    > Dla dotychczasowych Klientów warunki usługi CashBack nie ulegają zmianie."

    Ja mam kartę ważną na rok. Tak więc jak się skończy jej ważność to i
    wypada podpisać nową umowę.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-11-07 18:43:01
    Od: BK <b...@g...com>

> [...]
    > zmniejszony do symbolicznej wartości więc już dalej nic nie muszę
    > wykręcać, bo karta bez żadnych bonusów z takim marnym zwrotem jest mało

    Ale zmiana cash back nie dotyczy juz wydanych kart tylko
    nowowydawanych. Jak miales 1% tak dalej masz.