    From: osa <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Alior Kantor - przelew bez autoryzacji możliwy?
    Date: Thu, 13 Nov 2014 21:31:11 +0100

    Testowałem aplikację mobilną na resztkach kasy z kantoru i chyba udało
    mi się zrobić przelew na rachunek niezaufany bez autoryzacji. Jakby ktoś
    mógł to zweryfikować bo jest mi w to trudno uwierzyć... bo limitów
    przelewów tam nie ma więc jeśli tak jest to strach się bać! Ktoś chętny
    na testy aplikacji na androida?

    1. Dodałem odbiorcę zdefiniowanego zaufanego.
    2. Wybrałem przelew do odbiorcy
    3. wpisałem tytuł i kwotę
    4. Zmieniłem numer rachunku na nieistniejący w odbiorach (nie jestem
    pewien czy kiedyś nie był, na na 90% nie)
    5. Wysłałem przelew i aplikacja nie buntowała się i nie chciała żadnego
    smsa.

    Ponieważ transferowałem końcówkę i zerowałem konto to nie mogę już dziś
    tego powtórzyć, spróbuję jutro jak uzupełnię środki do testów.