  • 1. Data: 2004-04-06 07:37:37
    Temat: Aktywacja konta w Raiffeisen
    Od: "Ebay" <L...@N...pl>

    Umoe odeslalem im w poniedzialek 29 marca, wczoraj dzwonilem i paniusia
    powiedziala mi ze konto nie moze byc jeszcze aktywowane, bo umowa jeszcze
    nie wplynela.
    Jak wy dlugo czekaliscie na wplyniecie umowy i aktywacje konta?
    W mBanku po niecalym tygodniu po odeslaniu umowy mialem wpelni aktywne
    konto.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-06 12:12:44
    Temat: Re: Aktywacja konta w Raiffeisen
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "Ebay" <L...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak wy dlugo czekaliscie na wplyniecie umowy i aktywacje konta?
    > W mBanku po niecalym tygodniu po odeslaniu umowy mialem wpelni aktywne

    W ciagu 5 dni roboczych od odeslania umowy poczta. Ja akurat aktywowalem
    konto lokacyjne, nie wiem jak jest przy koncie osobistym, ale mysle ze nie
    powinno byc dluzej.

    Pozdr,
    Leo

  • 3. Data: 2004-04-07 08:46:55
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > Jak wy dlugo czekaliscie na wplyniecie umowy i aktywacje konta?
    > W mBanku po niecalym tygodniu po odeslaniu umowy mialem wpelni aktywne

    Z tydzień? W każdym razie krótko. Konto lokacyjne.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko