  • 81. Data: 2012-08-20 14:56:42
    Temat: Re: A propos lokowania pieniędzy w złoto ...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.08.2012 13:54, Jarek Andrzejewski pisze:

    > nie jest, biorąc pod uwagę, że wciąż jedynym pomysłem emitentów na
    > kryzys jest kreacja walut.

    LOL

    To, że coś jest napompowane bardziej, nie oznacza że coś innego nie ma
    fikcyjnej wartości.

    > Naprawdę ciekawie może się zacząć dziać, gdy jednak Grecja, Hiszpania
    > itp. odmówi wykupienia swoich obligacji.

    Eeee, podejrzewam że większość poważnych inwestorów już dawno laskę na
    nich położyła.

  • 82. Data: 2012-08-21 09:26:52
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 20 Aug 2012 14:56:42 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Eeee, podejrzewam że większość poważnych inwestorów już dawno laskę na
    >nich położyła.

    I spisali setki miliardów euro (czy ile tam obligacji wypuściły PIIGS)
    na straty? Powiedzieli sobie "easy came easy gone" i wyrzucili papiery
    na śmietnik, żeby nie zajmowąły miejsc w sejfach?
    Na pewno...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski