  • 21. Data: 2012-09-20 18:25:14
    Temat: Re: 7% na koncie oszczędnościowym w... mBanku :)
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 września 2012 17:35:11 UTC+2 użytkownik osa napisał:
    > Oczywiście nie ma definicji nowych środków. Więc co miesiąc przelewamy
    >
    > 1000zł na ekono i od razu może wrócić skąd przyszło. Z punktu wyżej
    >
    > wynika, że przelew ma przyjść, ale nie że zostać ;)

    Owszem. Można to tak interpretować. Można też inaczej. Wolałbym, by zasady były
    bardziej jasne.

  • 22. Data: 2012-09-20 18:45:14
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-20 18:25, Piotr Hołda pisze:

    > Owszem. Można to tak interpretować. Można też inaczej. Wolałbym, by zasady były
    bardziej jasne.

    Ja też. Zapytałem o definicję na forum mbanku, ale mekipa oczywiście
    milczy... no ale takie tam zwyczaje - odpowiadają na głupoty, a jak
    trudniejsze pytanie to udają, że go nie widzą.

  • 23. Data: 2012-09-20 18:50:22
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-20 18:45, osa pisze:

    > Ja też. Zapytałem o definicję na forum mbanku, ale mekipa oczywiście
    > milczy... no ale takie tam zwyczaje - odpowiadają na głupoty, a jak
    > trudniejsze pytanie to udają, że go nie widzą.

    Zapytałem mejlem i czekam. Jeśli komuś się chce, to niech zadzwoni do
    linki, tylko niech pamięta, żeby nagrać i to z nazwiskiem!

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 24. Data: 2012-09-21 08:48:52
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu czwartek, 20 września 2012 17:35:49 UTC+2 użytkownik osa napisał:
> [...]
    połakomiłem się na 7mkę i dziś mi naliczyło odsetki (sic!) odpowiadające
    wczoraj też 'modyfikowałem' mSavera zaznaczając chęć udziału w promocji dla > >
    obecnych klientów. Co prawda nie dostałem maila potwierdzającego (po
    > Czat twierdzi że kapitalizacja miesięczna...

    To czat się myli, albo system im źle nalicza. Dziś naliczyły się odsetki znowu, już
    wg 7% (przelew > 1000 miałem na eKonto przed założeniem mSavera), podatek został
    pobrany.

    Nie ukrywam, że jestem niemile zaskoczony kapitalizacją dzienną. Przy drobniejszych
    kwotach to porażka.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 25. Data: 2012-09-21 18:05:36
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-21 08:48, MrMrooz pisze:
> [...]
    pobrany.

    > Nie ukrywam, że jestem niemile zaskoczony kapitalizacją dzienną. Przy drobniejszych

    Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków
    oszczednosciowo-rozliczeniowych i oszczednosciowych w mBanku:

    Odsetki od srodków przechowywanych na Rachunkach okreslonych w §59
    oblicza sie na koniec danego miesiaca, w ostatnim dniu roboczym
    miesiaca, przy załoeniu, e saldo Rachunku od dnia obliczenia odsetek
    do konca miesiaca nie ulegnie zmianie. Odsetki sa kapitalizowane i
    ksiegowane w ostatnim dniu roboczym miesiaca z data operacji
    przypadajaca na pierwszy dzien nowego miesiaca.

    §59.
    1. Przepisy niniejszego Rozdziału maja zastosowanie w stosunku do
    Rachunku eMAX, Rachunku izzyKONTO oraz Rachunku eMAX plus.
    2. Srodki na Rachunku eKONTO sa nieoprocentowane. Postanowien
    niniejszego Rozdziału nie stosuje sie do Rachunku eKONTO

    Czyli w ogóle nie ma informacji o sposobie kapitalizacji mSavera. Dzień
    bez mbankowej kompromitacji z regulaminami to dzień stracony...

  • 26. Data: 2012-09-21 18:21:20
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    W dniu 2012-09-21 18:05, osa pisze:

    > Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków
    > oszczednosciowo-rozliczeniowych i oszczednosciowych w mBanku:

    A jak wygląda sprawa z zamknięciem konta?

    Ebald

  • 27. Data: 2012-09-22 09:46:24
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    Regulamin $IV.8. W przypadku modyfikacji wysokości stóp procentowych przez
    Radę Polityki Pieniężnej o więcej niż 0,50%, Bank zastrzega sobie prawo do
    modyfikacji wysokości oprocentowania promocyjnego.
    pytanie tylko czy jednorazowo czy skokowo, bo jednorazowo o wiecej niz 0.25
    raczej chyba sie nie zdarza?!

    --
    pozdrawiam, wromek