  • 11. Data: 2012-09-20 03:40:13
    Temat: Re: 7% na koncie oszczędnościowym w... mBanku :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" k3deev$j4h$...@d...me

    IMO mBank krzyczy rozpaczliwie -- uciekajcie ode mnie!!!!

    > racja. Ale teraz - niestety - większość ofert ma kruczki. Ale jak na konto
    oszczędnościowe to i tak nieźle...

    > Tylko gdzie dają 7% na KO? Dobra, w DB ale mam uczulenie na kurierów...

    Meritum daje 6.4% a Optima 6.2% -- na lokatach.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-09-20 07:30:41
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    Nie widzę możliwości wlania do mSavera przelewem własnym.
    Niedowidzę, czy jak zwykle w mB ktoś dał ciała?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 13. Data: 2012-09-20 07:34:41
    Od: Aetius <c...@g...com>

    Nie ma. Ja wlewam przelewem do odbiorcy zdefiniowanego.

  • 14. Data: 2012-09-20 09:41:37
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 września 2012 07:34:41 UTC+2 użytkownik Aetius napisał:
    > Nie ma. Ja wlewam przelewem do odbiorcy zdefiniowanego.

    Regulamin $IV.8. W przypadku modyfikacji wysokości stóp procentowych przez Radę
    Polityki Pieniężnej o więcej niż 0,50%, Bank zastrzega sobie prawo do modyfikacji
    wysokości oprocentowania promocyjnego.

  • 15. Data: 2012-09-20 09:52:46
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Jeżeli ja dobrze rozumiem to, co czytam to w każdym miesiącu trzeba "lokować" na
    nieoprocentowanym eKoncie kolejny 1000 PLN _nowych_ środków. Tak więc w 6 miesiącu
    mamy na eKoncie 6000 i max 10000 na mSaverze co już czyni tą ofertę mało atrakcyjną.

  • 16. Data: 2012-09-20 10:10:31
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-20 09:52, Piotr Hołda pisze:
> [...]
    mamy na eKoncie 6000 i max 10000 na mSaverze co już czyni tą ofertę mało atrakcyjną.

    Gdzie się doczytałeś o tych "nowych"?
    Bo ja-tam widzę:
    § II 1.c):
    zapewnią wpływ w miesiącu kalendarzowym przystąpienia do Promocji na
    rachunek eKONTO w mBanku w wysokości nie niższej niż 1000 PLN oraz w
    każdym kolejnym miesiącu kalendarzowym trwania Promocji w wysokości nie
    niższej niż 1000 PLN.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 17. Data: 2012-09-20 10:19:26
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 września 2012 10:10:34 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:

> [...]
    >
    > rachunek eKONTO w mBanku w wysokości nie niższej niż 1000 PLN oraz w
    >
    > każdym kolejnym miesiącu kalendarzowym trwania Promocji w wysokości nie

    &IV.3. Podwyższone oprocentowanie rachunku mSaver zostanie wyłączone w kolejnym
    miesiącu kalendarzowym, następującym po miesiącu, w którym na rachunku eKONTO nie
    dokonano wpłaty nowych środków w wysokości nie niższej niż 1000 PLN.

  • 18. Data: 2012-09-20 12:27:30
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu środa, 19 września 2012 21:23:14 UTC+2 użytkownik gral napisał:
    > Tak, tak, to nie pomyłka.
    >
    > W wyniku promocji od wczoraj mBank oferuje 7% na mSaverze (9% dla nowych
    >
    > klientów banku). Warunki:
    A czy ktoś się doczytał jaka jest kapitalizacja na tym ustrojstwie? Wczoraj
    połakomiłem się na 7mkę i dziś mi naliczyło odsetki (sic!) odpowiadające
    oprocentowaniu 5% i nie ma ani deka podatku (kolejne zdziwienie). Oczywiście wczoraj
    też 'modyfikowałem' mSavera zaznaczając chęć udziału w promocji dla obecnych
    klientów. Co prawda nie dostałem maila potwierdzającego (po założeniu mSavera był).

    Ki diabeł?

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 19. Data: 2012-09-20 17:34:39
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-20 10:19, Piotr Hołda pisze:

> [...]
    dokonano wpłaty nowych środków w wysokości nie niższej niż 1000 PLN.

    Oczywiście nie ma definicji nowych środków. Więc co miesiąc przelewamy
    1000zł na ekono i od razu może wrócić skąd przyszło. Z punktu wyżej
    wynika, że przelew ma przyjść, ale nie że zostać ;)

  • 20. Data: 2012-09-20 17:35:17
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-20 12:27, MrMrooz pisze:

> [...]
    klientów. Co prawda nie dostałem maila potwierdzającego (po założeniu mSavera był).

    Czat twierdzi że kapitalizacja miesięczna...