  • 21. Data: 2004-11-29 11:49:34
    Temat: Re: 3m-ce czy moze 6 w mBanku?
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    > Witam
    > Rzecz w tym, że jest to możliwe w wypadku jeśli kiedykolwiek przedtem
    > zakładałeś mLokatę.
    > W moim przypadku tak było, i nie ma co tutaj się o to licytować jeśli
    > zadajacy pytanie nie widzi takich lokat, musi założyc pierwsza przez
    > mlinkę.
    > Pozdrówka

    otoz tlumacze, ze nigdy nie zakladalem wczesniej mlokaty w mbanku, ba nie
    mialem tam zadnej lokaty bo ichniejsze % byly malo atrakcyjne
    dopiero teraz zrobilem to ze wzgledu na promocje

    GP

  • 22. Data: 2004-11-29 11:51:42
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    > zaczalem sprawdzac - da sie zalozyc, ale tylko z konta emax+ !!
    > to jednak oznacza wyplate z konta ! te jedna darmowa wlasnie, wiec
    > niekoniecznie musi to komus odpowiadac

    Ja zalozylem ze zwyklego emaxa, z ekonta mialem tylko te dlugie okresy, a z
    emaxplusa to nawet nie sprawdzalem. Myslalem dotad ze system mbanku jest
    spojny a tu okazuje sie ze nie...

    GP

  • 23. Data: 2004-11-29 11:52:41
    Od: "Zenon Z." <o...@b...gnet.pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > zaczalem sprawdzac - da sie zalozyc, ale tylko z konta emax+ !!
    > to jednak oznacza wyplate z konta ! te jedna darmowa wlasnie, wiec

    A jak udało Ci się zalogować do mBanku?
    Ja jakoś od godziny 10:00 nijak nie mogę się zalogować. Na stronę mBanku też
    strasznie cięzko sie wchodzi. na Forum mBanku też to potwierdzaja.
    Pozdrówka

  • 24. Data: 2004-11-29 12:59:52
    Od: "K. K." <o...@p...onet.pl>

    > bzdura, w piatek zakladalem pierwsza mlokate w mbanku i wcale nie trzeba
    > tego rovbic telefonicznie

    Wszyscy po troszku piszecie bzdury. Możliwość zakładania pierwszej mLokaty w
    serwisie www uzależniona jest od daty otwarcia rachunku, i dlatego niektórzy
    mogą to zrobić z jednego, a z innego rachunku już nie. Wszystkie rachunki
    otwarte po czerwcu 2003 powinny umożliwić założenie pierwszej mLokaty z
    serwisu www. Otwierając pierwszą mLokatę z rachunku wcześniej otwartego
    można to zrobić jedynie drogą telefoniczną, ale następne już przez www w
    każdym przypadku. Ot i na tym kończy się teoria spiskowa.

  • 25. Data: 2004-11-29 13:48:06
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

> [...]
    > otwartego można to zrobić jedynie drogą telefoniczną, ale następne już
    > przez www w każdym przypadku. Ot i na tym kończy się teoria spiskowa.

    Ty rowniez po troszku piszesz bzdury bo ja np rachunki mam otwarte w 2001
    roku, a nie musialem dzwonic na mlinie zeby zalozyc pierwsza mlokate, wiec
    Twoja teoria spiskowa jest do bani

    GP

  • 26. Data: 2004-11-29 15:45:47
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    a ja wlasnie zalozylem lokate a nigdy nie zakladalem ani nie dzwonilem do
    mlinii, widocznie jedni moga a inni nie moga.
    a moze chodzi od rachunku ktory jest powiazany, ja zakladalem z emaxa

  • 27. Data: 2004-11-29 17:26:16
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2004 14:48:06 +0100, "ATZ Rzeszow"
    <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> wklepał(-a):

    >Ty rowniez po troszku piszesz bzdury bo ja np rachunki mam otwarte w 2001
    >roku, a nie musialem dzwonic na mlinie zeby zalozyc pierwsza mlokate, wiec
    >Twoja teoria spiskowa jest do bani

    Prawda jest taka, że jak nie możesz założyć przez WWW, to dzwonisz na mlinię.
    Taka przypadłość systemu...

  • 28. Data: 2004-11-29 19:17:58
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > a ja wlasnie zalozylem lokate a nigdy nie zakladalem ani nie dzwonilem do
    > mlinii, widocznie jedni moga a inni nie moga.
    > a moze chodzi od rachunku ktory jest powiazany, ja zakladalem z emaxa

    ]

    juz wiem wlasnie dzwonilem na mlinie, zakladac mozna przez www jesli ktos
    zalozyl rachunke w mBanku w okolicach 2003r