  • 21. Data: 2005-02-22 12:09:52
    Temat: Re: 3 sesja
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"
    > Tego samego dnia wieczorem ok 19-20

    mozliwe, ale zaksiegowana jest bo potem widze - zadnych opoznien nie
    zglaszaja i dlatego nie rozumiem dlaczego ktos sie przyczepil tutaj do
    godziny 17 akurat
    *** blad 8**

  • 22. Data: 2005-02-22 13:25:12
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Podobnie jak przelewałem z mBanku i PekaoSA pierwszymi sesjami, zawsze było
    księgowane tego samego dnia na rachunku karty w BZWBK.

    > Tego samego dnia wieczorem ok 19-20

    U mnie wcześniej - zwykle 18-18.30. Zauważ, że w tym momencie nie jest to
    uwzględnione w historii operacji, ale jest w danych szczegółowych bądź na
    odwrót ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 23. Data: 2005-02-24 15:36:40
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    blad wrote:
> [...]
    >

    > mozliwe, ale zaksiegowana jest bo potem widze - zadnych opoznien nie
    > zglaszaja i dlatego nie rozumiem dlaczego ktos sie przyczepil tutaj do

    Ja jednak przesyłam dzień-dwa wcześniej z rana...
    Niestety raz zdarzyło mi się w 6 letniej historii posiadania karty BZWBK
    (wcześniej WBK), iż mój przelew po wyjściu z banku (a był to mBank) - wg
    historii na rachunku - pojawił się dopiero jako zaksięgowany 2 dni
    później na rachunku karty...
    Z uwagi, iż była to pierwsza moja "wpadka" nie naliczono mi kary za
    opóźnienie...
    Woląc jednak nie ryzykować przesyłam tak jak pisałem 1-2 dni wcześniej,
    albo wpłacam w kasie... ;-)

    Tomek

  • 24. Data: 2005-03-14 22:11:50
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > blad said the following On 2005-02-22 12:57:
    > [...]
    > Tego samego dnia wieczorem ok 19-20

    Pewnie wtedy txn są wczytywane do systemu - a to pozwala sądzić, że 3 sesja
    elixiru powinna się załapać do spłat tego samego dnia.

    Tomasz