  • 1. Data: 2005-02-21 11:31:30
    Temat: 3 sesja
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jak wiadomo niektóre banki 3 sesję przychodzącą Elixir księgują dopiero
    następnego dnia roboczego (mimo tego, że środki są już w banku).

    Prosiłbym o dopisywanie tych, które tak właśnie postępują (zależy mi na
    przynajmniej mniej więcej aktualnej liście).

    na początek:

    - ING Bank Śląski
    - Bank BPH

  • 2. Data: 2005-02-21 11:33:33
    Temat: Re: 3 sesja
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara said the following On 2005-02-21 12:31:
    [...]

    > Prosiłbym o dopisywanie tych, które tak właśnie postępują (zależy mi na
    > przynajmniej mniej więcej aktualnej liście).

> [...]
    BZWBK z kartami kredytowymi. Nie wiem jak z kontami.
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-02-21 12:02:11
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Kamil Jońca* napisał(a):

    > BZWBK z kartami kredytowymi. Nie wiem jak z kontami.
    > KJ

    Zgodnie z http://www.freeshell.eu.org/miernik/pl-bank-acc-para
    m_pl.php
    to z kontami w BZ WBK też...

    Gree

  • 4. Data: 2005-02-21 12:36:12
    Od: ocrushek <b...@r...pl.niespamuj>

    > Zgodnie z http://www.freeshell.eu.org/miernik/pl-bank-acc-para
    m_pl.php
    > to z kontami w BZ WBK też...

    Mało aktualna ta lista, skoro nawet nie zmienili 3 sesji w mbanku na
    18:15.....

  • 5. Data: 2005-02-21 13:44:29
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > BZWBK z kartami kredytowymi. Nie wiem jak z kontami.

    Jeszcze niecały rok temu spłacałem kartę BZWBK gotówką w oddziałach.
    Zwykle panie dysponentki prosiły o wpłaty do godz. 15.
    Jednak ja płaciłem często później, a nawe raz tuż przed zamknięciem
    oddziału, tj. przed 17.
    Księgowane zawsze w tym samym dniu.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 6. Data: 2005-02-21 13:46:07
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Maciej Loret said the following On 2005-02-21 14:44:
    > Witam.
    [...]

    > Księgowane zawsze w tym samym dniu.

    Ale wpłaty w oddziale nie idą elixirem raczej...
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 7. Data: 2005-02-21 13:50:28
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ale wpłaty w oddziale nie idą elixirem raczej...

    Ale dają pojęcie o czasie księgowania?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2005-02-21 13:56:54
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Maciej Loret napisał(a):

    > Ale dają pojęcie o czasie księgowania?

    W jaki sposób? :-O

  • 9. Data: 2005-02-21 15:15:23
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    ocrushek napisał(a):

    > Mało aktualna ta lista, skoro nawet nie zmienili 3 sesji w mbanku na
    > 18:15.....

    Fakt. Dawno nie aktualizowana, bo sam autor tej strony nie ma na to
    czasu, ale jeśli Ty lub ktoś dysponuje poprawkami to może mi je podesłać
    e-mailem (adres w X-header) to postaram się nanieść poprawki do tabeli.

    K.

  • 10. Data: 2005-02-21 18:43:09
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Jak już bedziesz Miał pełna liste wrzuć ją na grupe !!!

    Dzieki

    Lew

    --
    Widziałeś już www.konta.hil.pl ?