  • 1. Data: 2005-02-20 23:23:01
    Temat: Unicredito Italiano kupi Bank BPH?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    HypoVereinsbank ma tak nadwątloną bazę kapitałową, że przymierza się do
    polepszenia jej poprzez sprzedaż Banku BPH - takie pogłoski pojawiły się w
    minionym tygodniu na łamach bawarskiego Platow Brief.
    http://hydepark.prnews.pl/index.php/display,9051

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-02-20 23:52:18
    Temat: Re: Unicredito Italiano kupi Bank BPH?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-02-21 00:23, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
> [...]
    > polepszenia jej poprzez sprzedaż Banku BPH - takie pogłoski pojawiły się
    > w minionym tygodniu na łamach bawarskiego Platow Brief.

    Te wsztstkie pogłoski są lepsze niż niejeden film S-F ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-02-21 07:51:08
    Od: "Multic" <j...@g...pl>

    No to włoscy zlodzieje będą nas łupić dalej (mam na myśli politykę Włochów
    wobec Pekao - kupić, wydoić, wyrzucić).

  • 4. Data: 2005-03-14 22:14:34
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Multic" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No to włoscy zlodzieje będą nas łupić dalej (mam na myśli politykę Włochów
    > wobec Pekao - kupić, wydoić, wyrzucić).

    Kurs banku rośnie, dochód banku też, akcjonariusze zadowoleni (również ci
    giełdowi) .... o czym ty mówisz ?

    Tomasz