-
Bank Pekao: karty prepaid UEFA EURO 2012
... może być to również doskonały prezent dla bliskiej osoby. Emblemat UEFA Euro2012 czyni z najnowszej karty Banku Pekao także pamiątkę z tego wspaniałego wydarzenia. - Karta prepaid Pekao UEFA EURO 2012 to połączenie funkcjonalności i emocji związanych z Mistrzostwami UEFA EURO2012. Nie wymaga podpisywania umowy ani żadnych formalności. Wystarczy ...
-
Oferta banków a Euro 2012
... obecność turnieju UEFA EURO 2012 w bankach, bo potencjału marketingowego nie można imprezie przecież odmówić. Zdecydowana większość działających w Polsce banków uznała UEFA EURO 2012 ... klient otrzyma więc wpłacone środki z powrotem. O sile sponsorów turnieju UEFA EURO 2012 przekonuje również PZU, który zaoferował podobny produkty, choć z dłuższym, ...
-
Banki zarabiają na Euro 2008
... EURO 2008. Na nowych klientów, którzy złożą wniosek o kartę MasterCard UEFA EURO 2008 przez Internet, czeka natomiast 200 oficjalnych toreb sportowych UEFA EURO 2008. Opłata za MasterCard UEFA EURO 2008 wynosi 25 zł rocznie, a okres bezodsetkowy trwa 54 dni. Z kartą wydaną przez BPH MasterCard® UEFA EURO ...
-
Lokaty bankowe na Euro 2008
... UEFA EURO 2008 nic się w ich funkcjonalności nie zmieniło. Banki wydające karty tej organizacji płatniczej (m. in. BZ WBK i Polbank) organizują również promocje zachęcające do płacenia nimi. Nagrodami są bilety na mecze oraz gadżety związane z Euro 2008. Produktem pośrednio związanym z Euro ...
-
Najlepsze roczne lokaty a inflacja VI 2012
... proc. Na znaczne pogorszenie wyników wpłynęło zwiększenie dynamiki wzrostu cen, na którą prawdopodobnie duży wpływ miały piłkarskie rozgrywki w ramach turnieju UEFA Euro 2012. Realne zyski z zakończonych lokat zanotowali klienci 10 z 33 badanych banków. Najwięcej zarobili właściciele rocznych depozytów w FM Banku, Idea Banku ...
-
Płatności zbliżeniowe w Polsce rosną dynamicznie
... EURO 2012 czy festiwale muzyczne. Podczas EURO karty zbliżeniowe - po raz pierwszy w trakcie tak dużego turnieju - były akceptowanym i preferowanym środkiem płatniczym na stadionach i w strefach kibica. Według araportu POLASIK Research Bank Pekao SA wprowadził w tym okresie na rynek 200 tys. kart prepaid MasterCard UEFA EURO ...
-
Płatności zbliżeniowe: Polska na czele
... problemami dla podróżnych korzystających z warszawskich autobusów, w których pojawiły się biletomaty akceptujące płatności zbliżeniowe. Urządzenia szybko zostały poddane testowi, kiedy podczas UEFA EURO 2012 dziesiątki tysięcy kibiców docierało na stadion i do stref kibica dzięki autobusom warszawskiego Zarządu Transportu Miejskiego.
-
Karty zbliżeniowe w II kw. 2012 r.
... wydały 631 tys. Są to nośniki, których liczba rośnie zwykle przy okazji dużych imprez masowych (ostatni przyrost jest zasługą turnieju UEFA Euro 2012, gdzie karty pre-paid były masowo wydawane w strefach kibica). Gadżetów pod postacią naklejek, breloków i zegarków instytucje finansowe wydały 85,7 tys ...
-
Kurs akcji prawdę ci powie
... DSS i PBG. Splot różnych okoliczności utrudnia ocenę wpływu decyzji o powierzeniu Polsce roli współgospodarza piłkarskich mistrzostw Euro 2012 na notowania spółek budowlanych. Tuż po ogłoszeniu decyzji UEFA zaczął się globalny kryzys finansowy. W jego wyniku indeks WIG Budownictwo spadł od maja 2007 do lutego ...