-
Karty kredytowe tańsze czy droższe?
... sieci handlowe, które oferują własne karty płatnicze. Jednym słowem dla dalszego rozwoju całego rynku, opłata interchange jest niezbędna. Najważniejszą kwestią jest jednak jej poziom. Banki stwierdzają, że opłata musi być w naszym kraju wyższa, bo ponoszą duże wydatki związane z rozwojem sieci ... monopolistyczną - zwłaszcza, że polskie banki ustaliły ...
-
Getin Bank uruchamia samoobsługowy Getin Point
... bankowy. Pierwszy w pełni wyposażony samoobsługowy oddział Getin Banku został właśnie udostępniony w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie. GETIN UP Wprowadzenie sieci samoobsługowych oddziałów jest kolejnym etapem długofalowego projektu Getin UP, realizowanego od listopada 2012 r. W ciągu ostatniego roku Bank sukcesywnie podnosił jakość ...
-
Karta płatnicza. Jak luksus trafił pod strzechy
... XX w. zaczęły pojawiać się papierowe i metalowe karty wydawane przez największe sieci handlowe, korporacje i stacje benzynowe. Dostępne były jednak tylko dla najbardziej ... gotówkę zajmowali się pracownicy oddziałów. Gonimy zachód Pod koniec XX w. polskie banki przystąpiły do pilotażowego programu kart chipowych, który wkrótce zapoczątkował w naszym ...
-
Rynki finansowe 03-07.11.08
... wycenę akcji. Podczas, gdy na zachodzie banki tracą miliardy dolarów, polskie banki systematycznie poprawiają wyniki. Według KNF zarobiły one do końca września ... in. Goldman Sachs i CitiGroup). Wydatki konsumentów drastycznie się kurczą, największe sieci handlowe spodziewają się, że świąteczne promocje niewiele pomogą, bo miliony Amerykanów straciło ...
-
Leasing: nieruchomości komercyjne
... niezabudowanymi gruntami, mianowicie: budynki i lokale biurowe, handlowe i usługowe, centra logistyczne, magazyny i hale produkcyjne, sieci hoteli, salony samochodowe, nieruchomości przemysłowe. Korzyści płynące z leasingu ... będzie przedmiotem leasingu. W ślad za firmami zachodnimi z tej formy finansowania zaczynają korzystać także polskie ...
-
Handel najbardziej zadłużoną branżą
... rozwój e-commerce. Z danych Gemius wynika, że w sieci robi zakupy już 77 proc. internautów, co oznacza ... mazowieckiego (500,4 mln zł). Śląskie oraz wielkopolskie firmy handlowe powinny spłacić odpowiednio 297,5 mln zł i 251,1 mln zł ... wyjściem z rynku rosyjskiego. W tym kraju obecne były polskie marki ze swoimi sklepami i fabrykami. Taki wydatek ...