-
Bankowość internetowa: wymagania klienta cyfrowego
... obsługa oraz bezzwłoczne wsparcie. To trzy najbardziej pożądane cechy bankowości elektronicznej ... Polaków oczekuje usprawnień, takich jak możliwość bieżącego sprawdzania statusu załatwianej sprawy, np. wniosku kredytowego czy reklamacji (64% respondentów), przypomnienia lub powiadomienia za pomocą SMS o wizycie w placówce, terminie płatności czy po ...
-
Bezpieczne wakacje z kartą płatniczą
... jednej doby hotelowej, choć czasem jest to nawet koszt całego pobytu. Wtedy możliwość reklamacji takiego obciążenia jest bardzo ograniczona. Inną ważną rzeczą, której należy dopilnować, jest ... udostępnia sejfu, za każdym razem wszystkie cenne rzeczy trzeba wziąć ze sobą. Obsługa hotelowa i room service mają dostęp do naszego pokoju, więc zamknięcie ...
-
Konta bankowe: jednolite standardy dla całej UE?
... choćby pod względem możliwości porównywania opłat za prowadzenie rachunków, procesu obsługi reklamacji, poziomu zaufania do instytucji finansowych, czy wreszcie satysfakcji konsumentów. „Szukając ... nieść ze sobą ryzyko, że innym czynnikom, takim jak np. obsługa klienta, będzie się poświęcać mniej uwagi. Z kolei w kwestii wpierania procesu ...
-
Diners Club wprowadził e-konto dla firm
... . E-konto to dedykowany biznesowi serwis internetowy, za sprawą którego możliwa jest obsługa wszystkich kart firmowych Diners Club w jednym miejscu. Responsywna strona ... z Biurem Obsługi Klienta Diners Club, konsultacje usług oraz szybkie złożenie reklamacji transakcji, która budzi wątpliwości. Aby skorzystać z E-konta należy wypełnić formularz ...
-
Wakacje 2016: chroń skórę i portfel
... się z bankiem i dowiedzieć się, jakie dokumenty powinniśmy załączyć do reklamacji, aby zwiększyć prawdopodobieństwo pozytywnego rozpatrzenia sprawy. Gdy pieniądze wrócą do ... – np. przy płaceniu w restauracji nie pozwalajmy kelnerowi oddalać się z naszą kartą. Obsługa lokalu może przyjąć nasza płatność przy użyciu terminala przy stoliku, zwracajmy ...