-
Seniorzy ofiarami wyłudzania pieniędzy. Jak ich chronić?
... już skorzystały z usług danego pożyczkodawcy. Przed podjęciem decyzji o wyborze produktu finansowego warto porównać różne oferty – pomogą w tym porównywarki kredytów czy ... i pomocy? Podejrzenie oszustwa czy wyłudzenia Numery alarmowe: 112, 997 (policja) Kampania edukacyjna BIK i KGP: www.nieskradzione.pl Produkty finansowe i ubezpieczeniowe Komisja ...
-
Najlepsze produkty oszczędnościowe IX 2011
... odp. 5,55%) i spełnić proste wymagania konkursowe. Pod koniec września ruszyła również kampania „Lokaty 100-dniowej” z dzienną kapitalizacją Alior Banku. Promował ją spot „ ... Handlowego pojawiło się nowe, bezpłatne „Konto Regularnie Oszczędzając”. Maksymalne oprocentowanie tego produktu wynosiło 4,50%, aby je jednak uzyskać należało spełnić kilka ...
-
DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results
... odpowiednie grupy nabywców. Celem badania jest zakwalifikowanie odbiorcy kampanii promocyjnej do określonego tupu nabywcy, przez co można stwierdzić w jakim stopniu kampania reklamowa może wpłynąć na zakup reklamowanego produktu.
-
Eurobank wprowadził kredyt hipoteczny
... kart kredytowych, kredyt hipoteczny dopełni paletę trzech strategicznych dla banku produktów. Kampania wprowadzająca go na rynek planowana jest na wiosnę 2008 r., ... również otrzymanie kredytu hipotecznego bez zaświadczenia o dochodach. Podstawowe informacje na temat produktu uzyskać można w dowolnej placówce eurobanku, zaś do jego obsługi dedykowana ...
-
Jak inwestować kiedy rośnie inflacja?
... Amerykanie i Szwajcarzy. Polscy inwestorzy powoli zaczynają przekonywać się do tego produktu. Nie ułatwia im tego bardzo skromna oferta, jaka dostępna jest na ... czynniki jak: atrakcyjne programy inwestycyjne, niskie koszty zarządzania oraz skuteczna kampania reklamowa. Miłym akcentem obecnej oferty inwestycyjnej planu regularnego AXA jest wykup w ...
-
Najciekawsze wydarzenia finansowe 2008
... i u nas podaż kredytów hipotecznych gwałtownie wyschła. Zwłaszcza tych walutowych. Kampania promocji kredytów mieszkaniowych denominowanych we frankach bujnie rozkwitła w ... końca aktywa islandzkiego sektora bankowego zbliżyły się do 10-krotności tamtejszego produktu krajowego. Banki począwszy od prywatyzacji sektora w 2000 r. dokonywały ekspansji na ...
-
Bankowy marketing telefoniczny
... odłożeniu słuchawki klient zastanawia się, co skłoniło bank do takiej oferty? Opcje są trzy: przypadek, pomyłka w wyborze adresatów lub kampania reklamowa jakiegoś produktu. Banki dzwoniąc liczą, że choć u niego na kontach klient nie ma 200 tys. zł, może przecież mieć pieniądze u konkurencji ...
-
Bankowość osobista Concerto w Kredyt Banku
... wpływów na rachunek lub 200 tys. aktywów. Wprowadzeniu oferty towarzyszy kampania reklamowa w prasie, Internecie oraz w placówkach banku w całej Polsce. ... polegająca na połączeniu lokaty terminowej z bardzo wysokim oprocentowaniem 10 % z jednoczesnym zakupem produktu inwestycyjnego oferowany przez nas w subskrypcji - taki jak obecnie KBC Point ...
-
Inwestowanie w akcje i obligacje. Jak nie stracić?
... dyskutowane na portalach ekonomicznych i zbiegają się niekiedy w czasie z wypuszczeniem przez firmę na rynek nowego „przełomowego” produktu czy innowacji. Tzw. agresywnym ofertom publicznym towarzyszy niekiedy kampania określana jako window dressing (dekorowania okna) w której przedsiębiorstwo, stosując odpowiednie zabiegi księgowe czy nakręcając ...