eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › Uwaga na fałszywe maile z BZWBK

Uwaga na fałszywe maile z BZWBK

2008-03-25 12:40

Przeczytaj także: BZWBK wyrówna straty finansowe klientów


Reklamacje klientów, którzy przekazali dane swoich kart będą rozpatrywane indywidualnie z uwzględnieniem wyjątkowych okoliczności, w jakich doszło do przekazania danych niepowołanym osobom. Dodatkowo, w najbliższych dniach, specjaliści banku skontaktują się ze wszystkimi osobami, które poinformowały bank o przekazaniu danych na fałszywą stronę internetową i przeprowadzą ankietę na temat okoliczności towarzyszących przekazaniu danych. Poza tym, klientom zostaną bezpłatnie wydane nowe, bezpieczne karty Banku Zachodniego WBK.

Wstępne szacunki mówią o kilkudziesięciu tysiącach fałszywych maili wysłanych do polskich internautów. Biorąc pod uwagę niewielką ilość wyłudzeń, jakich dokonano tą drogą, zdecydowana większość z nich doskonale wie w jaki sposób bezpiecznie posługiwać się kartami.

W przypadku wprowadzenia danych na fałszywej stronie należy niezwłocznie zastrzec kartę, której dane zostały podane.

Numery telefonów pod którymi można zastrzegać karty BZWBK
  • karty debetowe
    linia ulgowa: 0801 666 056* oraz numery pełnopłatne: (+48) 61 856 53 26 lub (+48) 61 856 54 80,
  • karty kredytowe standardowe
    linia ulgowa: 0801 655 555* oraz numer pełnopłatny: (+48) 61 856 54 55,
  • karty kredytowe Gold
    linia ulgowa: 0801 600 000* oraz numer pełnopłatny: (+48) 61 856 54 60.

poprzednia  

1 2

oprac. : Maciej Ziętara / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: