    From: "kriscop" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: zna sie kto na tym :
    Date: Tue, 8 Jan 2002 21:43:47 +0100

    witam
    mam zrobic seminarke z tego a jestem z innej branzy- elektrycznej , mam
    jedna ksiazke ale tam nie ma wszystkiego .
    temet to arkusz kalkulacyjny do prostej projekcji finansowej (ogolne zasady
    arkusza , wybrane elementy inzynierii finasowej : modelowanie wskaznikow
    makroekonomicznych (mysle ale moge sie mylic co to ?) modelowanie
    opodatkowania, modelowanie kosztow kapitalu wlasnego , modelowanie kosztow
    kresytu , wskazniki wynikowe)

    prosze przynajmniej podac co ma wchodzic w sklad projekcji finansowej ?
    reszte juz sam znajde,
    co ma to byc te modelowanie wskaznikow makroekonomicznych ,
    modelowanie opodatkowania to chyba tylko zmiana procentow?
    i modelowanie tego co pozostale?
    co to maja byc te wskazniki wynikowe ?

    wiem , ze moze nie ta grupa ale czytam ja innych nie a wiem ze sa tu ludzie,
    ktorzy sie na tym dobrze znaja , prosze o rade
    posiadam ksiazke "analiza finasowa w przesiebiorstwie" Tadeusza Waśniewsiego
    pozd i dzieki
    i zeby bylo idealnie ze NTG odpowiedzi prosze na priva