    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: zapłata Visą w Polsce
    Date: Wed, 22 Nov 2017 20:43:28 GMT

    Trochę za bardzo rozbujałem się i skończyły się środki na polskich
    kartach. Z pewną taką dozą nieśmiałości uzyłem Visy Debit z Lloyds.

    Terminal (np w Media Markt) pyta funty czy złote. Imho lepiej wybierać
    złote. Dla proponowanej kwoty 246 funtów przy zł przyszło obciążenie
    237 funtów.

    Podobno kiedy zbyt długo zastanawiamy się terminal sam wybiera walute
    (pewnie mniej korzystną dla klienta)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.