  • Data: 2006-06-28 16:10:01
    Temat: zaliczka za wczasy, walek?
    Od: Hotmaster <h...@w...fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zobaczyłem na allegro ciekawą ofertę z wczasami nad morzem (dużo
    pozytywów)... Są wolne terminy, oczywiście zaliczka na konto, numer
    konta: 8919401076503387xx00000000

    No i ok, robie przelew z mBanku i mi się pojawia że bank odbiorcy to
    Lukas bank, oddział Wrocław! A ja jadę do Dźwirzyna! No i teraz pytanie:
    to jakiś wałek? Czy może przy wszystkich numerach lukas banku pojawia
    się odział wrocław?

    Z góry dzieki za odp, nie chciałbym wyrzucić kilkaset złotych w błoto.