  • Data: 2006-06-28 16:44:45
    Temat: Re: zaliczka za wczasy, walek?
    Od: Hotmaster <h...@w...fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    swiatowid napisał(a):

    > ja tam sie nie znam, ale czy wrocławianin nie może mieć domku na morzem ?

    Dzwoniłem i wyjaśniałem... Konto jest założone i prowadzone w
    Kołobrzegu, widocznie lukas bank w systemie nie ma tak "małej"
    miejscowości i pokazuje "wrocław"... Przynajmniej mam nadzieję że tak
    jest bo kasę już przelałem :P. Normalnie bym się nie obawiał ale wiecie
    jak to jest na allegro...

    Pozdrowienia