  • Data: 2006-06-29 13:51:33
    Temat: Re: zaliczka za wczasy, walek?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hotmaster [###h...@w...fr.pl.###] napisał:
    > Zobaczyłem na allegro ciekawą ofertę z wczasami nad morzem (dużo
    > pozytywów)... Są wolne terminy, oczywiście zaliczka na konto, numer
    > konta: 8919401076503387xx00000000
    > No i ok, robie przelew z mBanku i mi się pojawia że bank odbiorcy to
    > Lukas bank, oddział Wrocław! A ja jadę do Dźwirzyna! No i teraz
    pytanie:
    > to jakiś wałek? Czy może przy wszystkich numerach lukas banku
    pojawia
    > się odział Wrocław?

    Zadzwoń do LUKAS Banku dla pewności, ale wiele banków ma tę
    właściwość, że mają osobny oddział rozliczeniowy dla prowadzenia
    rachunków bankowych i wówczas wszystkie rachunki w takim banku są
    identyfikowane jednym oddziałem - zupełnie innym, niż ten, w którym
    zakłada się konto. Wrocław, to siedziba centrali LUKAS Bank SA, więc
    myślę, ze w tym wypadku o to właśnie chodzi. Ale taką informację
    spokojnie dostaniesz przez telefon w dowolnym banku.