  • Data: 2005-02-04 09:16:30
    Temat: zakupy w US z pomoca karty kredytowej
    Od: "Ciekawy" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam bankowych specjalistow!
    Zamierzam dokonac zakupu w sklepie internetowym w US z pomoca karty
    kredytowej (zaznaczam, ze mieszkam w Polsce). Towar ma byc przeslany do
    znajomego, ktory mieszka w US. Wyslalem zapytanie do tego sklepu, czy nie
    bedzie problemu z taka transakcja. O dziwo nie bedzie, tylko procedura jest
    dosc zawila, ale chodzi o bezpieczenstwo, wiec rozumiem.
    Mianowicie musze:
    1. Zlozyc normalne zamowienie jako billing adress podac tego znajomego, a w
    uwagach wpisac prawidlowy (ten polski).
    2. Przefaksowac obie strony karty
    3. Poinformowac moj bank (BPH w tym przypadku) o takiej transakcji z adresem
    dostarczenia w US.

    Prawde mowiac najwieksze watpliwosci budzi we mnie punkt trzeci:
    zadzwonie do BPH z informacja o planowanej transkacji i poinformuje o
    miejscu dostarczenia? Ktos to u nich to naprawde odnotuje w systemie i jak
    sklep z US bedzie potwierdzal transakcje to ja zaakceptuja???

    Pozdrawiam wszystkich i czekam na konstruktywne, a nie kasliwe odpowiedzi.