    From: " mwi30ex" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw
    Subject: zabezpieczenie kredytu
    Date: Mon, 14 May 2007 18:18:27 +0000 (UTC)

    Witam,
    zdecydowałem się na kredyt w CHF'ach. Sytuacja była bardzo paląca i teraz nie
    za bardzo mam odwrót poza przewalutowaniem, które będzie mnie kosztowało
    spread. Kwota duża. Pytanie: na której platoformie transakcynej mogę sobie
    sensownie zabezpieczyć ten kredyt na jakiś najbliższy czas bo spodziewam się,
    ze PLN się za niedługo opsnie. Generalnie mam zamiar przyjąć taką taktykę, że
    jeśli na skutek zmiany kursu w danym roku/miesiącu płacę tyle samo ile bym
    płacił w PLN'ach to kowertuje kredyt (za pomocą zabezpieczenia) na PLN'y.
    Zastanawiam się czy z technicznego punktu widzenia jest to wykonalne bo z tego
    co wyczytałem większość ludzi po prostu leci do banku i przewalutowuje.
    pozdr.
    MWi