  • Data: 2003-04-12 11:38:47
    Temat: wymóg banku do kredytu hipotecznego
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jednym z wymogow bylo dostarczenie PIT za poprzedni rok podsteplowane przez US
    (co nie powinno byc trudne bo skladam zeznanie osobiscie a kopie podsteplowuje
    w US),
    oraz za 2 lata wstecz. wtedy nie przewidzialam takiej sytuacji ze taki PIT
    bedzie mi niezbedny. Dzwonilam do ksiegowej, powiedziala, że nikt mi nie
    poświadczy tego PITa za 2001 rok, ale skoro jest taki wymog banku wiec chyba
    tez powinno byc jakies rozwiazanie. Czy ktos spotkal sie z tym problemem? Jak
    uzyskac potwierdzenie PITa sprzed 2 lat w US ???

    Oliwia